הצעד האחרון: קרפאלה סיסוקו צפוי לקבל ויזה במהלך היום

שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

החלוץ הגינאי, שעל הצטרפותו פורסם בספורט1, צפוי לטוס לישראל במהלך סוף השבוע. כפ"ס תערוך משחק אימון מול חדרה ביום חמישי, תורג'מן וגזל צפו נכחו בניצחון של מכבי פ"ת על מכבי ת"א. וגם: עתידו של שגיא דרור

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא יצאו לפגרת הנבחרות באווירה מצוינת לאחר הניצחון 1:2 במחזור הפתיחה על הפועל תל אביב, כאשר הקשר אור דסה, המריא עם הנבחרת הצעירה לאיי פארו וצפוי לחזור לאימונים עם תחילת השבוע הבא.

במחזור הבא מצפה לקבוצה מהשרון יריבה לא פשוטה בדמותה של מכבי פתח תקווה, כאשר שלשום, המאמן עמיר תורג'מן ועוזרו רביד גזל, נכחו באצטדיון בלומפילד וצפו ביריבתם הבאה מנצחת את האלופה מכבי תל אביב.

למרות הפגרה הכפויה, בשורות הירוקים לא ינוחו לחלוטין, כאשר כבר ביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל חדרה. בנושא הרכש, החלוץ הגינאי קרפאלה סיסוקו, צפוי לקבל במהלך היום את הוויזה שלו ובמועדון צפויים לסדר לו טיסה בסוף השבוע הקרוב, כאשר ההערכות הן שעד יום שבת, החלוץ צפוי לנחות בארץ כאשר בכפ"ס כבר מייעדים לו דירה בעיר.

עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

במועדון החליטו כי לא צפויים שינויים בסגל לפחות לעת עתה, כאשר בקבוצה אף חפצים בלדלל מעט את הסגל: הקשר עומר ברהמי עשוי לעזוב, כאשר שגיא דרור, שהרשים במשחקי ההכנה, עדיין לא נמצא בתכניות והוא מנסה למצוא קבוצה אחרת בליגת העל.

בינתיים, הפועל פ"ת ממתינה לצרף את דרור, כאשר ההערכות הן שאם לא ישחק בליגת העל, הקבוצה מאם המושבות היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו. בכל אופן, כרגע בין הצדדים דנים על הפן הכספי כאשר הקשר דורש להשלים את שכרו בכל מקום בו ישחק. 

שגיא דרור, דן מורי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי