סיסוקו צפוי לנחות בישראל בקרוב, טראורה נמכר ב-70 אלף יורו

קרפאלה סיסוקו | הטוויטר הרשמי של דלכורד

החלוץ, שעל מועמדותו פורסם לראושנה בספורט1, אישר את הגעתו הצפויה לכפ"ס. הקשר חתם בסט. גאלן השווייצרית. בקבוצה מוכנים לליגה: "אם נרצה ללכת חזק השנה, נצטרך לדעת לנצח את הפועל ת"א ומכבי פ"ת"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא לא התרגשו יתר על המידה מההפסד אמש (ראשון) לבני יהודה בחזרה הגנרלית לקראת פתיחת משחקי ליגת העל בשבוע הבא, אך כן ציינו כי אם ירצו לעשות את קפיצת המדרגה העונה, הם יצטרכו לנצח גם משחקים מהסוג הזה.

"זה משחק שיכול היה ללכת גם לכיוון שלנו, אבל עכשיו מגיע המאני טיים. יש לנו משחקים מול הפועל ת"א ומכבי פ"ת ואם נרצה ללכת השנה חזק יותר מבעונה שעברה, אלו יריבות שהפועל כפר סבא צריכה לדעת לנצח", אמרו במועדון.

במועדון היו מרוצים מחזרתו של הקפטן עומר פדידה להרכב וכמו כן של השוער איתמר ישראלי ששותף במחצית השנייה לראשונה העונה ויהיה כשיר למחזור הפתיחה. גם אמאדו סוקונה השתלב במחצית השנייה, כאשר למרות גישושים כאלה ואחרים על שחרורו, בשלב זה הוא יישאר בקבוצה.

שגיא דרור, דן מורי | דני מרון

"אני מרגיש טוב להבקיע שוב, אבל זה מאכזב שהפסדנו את המשחק. עשינו כמה טעויות כקבוצה ואני בטוח שנהיה מוכנים לליגה. אני עובד קשה כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה והמטרות האישיות שלי ושל הקבוצה צריכות לבוא ביחד", סיכם בסיום החלוץ קיזיטו.

ומה בגזרת הרכש? כפי שפרסמנו כאן, בקבוצה מנהלים מו"מ עם החלוץ השבדי ממוצא גינאי, קרפאלה סיסוקו, כאשר בימים האחרונים חלה התקדמות בין הצדדים ולספורט1 נודע כי החלוץ צפוי לנחות בארץ כבר בימים הקרובים.

בכפר סבא צפויים להשאיל את השחקן ללא עלות, כאשר לקבוצה תהיה אופציית רכישה על כרטיס השחקן שלו כשסיסוקו בעצמו אישר את הגעתו לישראל ונלהב מהאפשרות לשחק בליגת העל.

בינתיים, מי שעזב רשמית את הקבוצה וחתם במדי סט. גאלן השווייצרית הוא הקשר בובאקר טראורה. השחקן, אשר סירב לחזור ארצה עם תחילת האימונים בין השאר בשל קרדיט מופחת שקיבל מהמאמן עמיר תורג'מן בתום העונה, יכניס לכפר סבא על מכירתו 70 אלף יורו כשלקבוצה יהיו גם 20 אחוז ממכירה עתידית.

בובקר טראורה
בובקר טראורה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי