רוקאביצה צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא ויהיה כשיר לז'לז'ניצ'אר

מכבי חיפה אישרה שהחלוץ סובל מחבלה בברך וישוב לשגרה לאחר מספר טיפולים, כך שגם אמור להיכלל בסגל נגד הבוסנים בשבוע הבא (רביעי, החל מ-19:45 בספורט1)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה חששו מפציעתו של ניקיטה רוקאביצה, שהספיק לכבוש צמד מהיר לפני שנפגע ב-1:2 על הפועל חדרה ביום ראשון, אבל הבוקר (רביעי) אישרו במועדון כי פציעתו אינה חמורה.

מלך שערי העונה שעברה, שנפגע במהלך כיבוש השער השני, סובל מחבלה בברך, פגיעה שמלווה בשטף דם. בימים אלה עובר רוקאביצה סדרת טיפולים אינטנסיביים אצל הצוות הרפואי והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים בתחילת שבוע הבא, כך שגם אמור להיות כשיר למשחק נגד ז'לז'ניצ'אר בעוד שבוע (רביעי, החל מ-19:45 בספורט1).

ניקיטה רוקאביצה | אודי ציטיאט

מכבי חיפה עורכת אימונים כפולים בימים אלה, ללא שחקני הנבחרות – עופרי ארד שבבוגרת ומוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל שיצאו עם הנבחרת הצעירה. הקבוצה תערוך מחר משחק אימון מול הפועל קרית שמונה ובשישי-שבת יזכו השחקנים לחופש.

מי שעדיין ממשיך להתאמן הוא החלוץ מוחמד עוואד, שאף עלה מהספסל נגד חדרה. החלוץ מתעקש לצאת לאירופה, אחרי שחתם על הארכת חוזהו בשלוש שנים בתמורה להשאלה ללא תמורה. בכרמל מקווים שעוואד יישאר בקבוצה ויעמוד לרשות בכר ברביעי ואולי גם בסיבוב שלאחר מכן, בוודאי לנוכח הפציעה של רוקאביצה. בסביבתו של החלוץ אישרו כי ישנם גישושים מצד מספר קבוצות בפולין, אוסטריה ושוויץ, אך טרם הגיעה הצעה רשמית. גם השוער עומרי גלזר מחפש קבוצה באירופה לאחר ששמע כי אינו בתוכניות של הירוקים העונה.

מוחמד עוואד | מכבי חיפה, רשמי

במועדון מחכים לתשובות מהבלם בוגדאן פלאניץ' ולסיום הסאגה מול קבוצתו הרומנית סטיאווה בוקרשט. לאחרונה פנה הבלם לפיפ"א כדי להתיר מיידית את חוזהו במועדון, לאחר שלא קיבל מספר משכורות מקבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי