בהפועל חיפה הבהירו למלול: "תוכל לעזוב רק אם יגיע מחליף ראוי"

דור מלול | מאור אלקסלסי

בכרמל לא ממהרים לשחרר את המגן הימני, שמבוקש על ידי בית"ר. שביעות רצון מכך שבוריץ' לא ייכנס לבידוד עם חזרתו מנבחרת בוסניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הדרמטי לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, במהלכו הציגו השחקנים יכולת טובה לפרקים, הפועל חיפה חזרה לאימונים וממתינה בקוצר רוח למשחק הליגה הבא שייערך בחוץ מול הפועל קריית שמונה.

לאחר ההפסד דיברו בהפועל חיפה בעיקר על חוסר תיאום בחלק האחורי – דבר אשר המאמן חיים סילבס ישאף לשפר במהלך האימונים שנותרו לקבוצה עד המשחק בקריית שמונה, אשר יתקיים בסוף השבוע הבא. על מנת לשפר את התיאום בחלק האחורי בפרט ובין שחקני הקבוצה בכלל, הפועל חיפה הייתה אמורה לפגוש הערב את מכבי תל אביב למשחק הכנה, אך ההתמודדות נדחתה בשל עומס על השחקנים וחשש מפציעות.

יש לציין כי בהפועל חיפה מאמינים שהסגל הקיים מספיק טוב על מנת להיאבק על הפלייאוף העליון, אך לא מן הנמנע שהמאמן חיים סילבס יבקש לבצע מספר שינויים. לאחרונה נודע לספורט1 כי בית"ר ירושלים הביעה עניין בדור מלול, אולם טרם הוגשה הצעה רשמית והצדדים ממתינים להתפתחויות. בינתיים, במועדון העבירו מסר ברור למגן הימני הוותיק: "אם לא נמצא מחליף ראוי, לא נשחרר אותך".

בנושא אחר: בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון גדולה מהודעת ההתאחדות, שבישרה כי השוער יסמין בוריץ', שיצא עם נבחרת בוסניה למשחקי ליגת האומות, לא יהיה מחויב בבידוד עם שובו לישראל. לאחרונה נערכו שיחות בין ראשי המועדון לנציגי ההתאחדות ובמהלכן הובהר כי השוער יוכל לשוב מיידת לאימונים.

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי