"ניסנוב? נקניק זה מי שדורש מאחרים להשקיע כשהוא שם רק 1.5 מ'"

אמיר לובין, יו"ר הפועל ת"א בעבר, תקף את שרון ניסנוב אחרי ההתבטאות האומללה שלו "הוא מעדיף את רשת הביטחון מאשר שיבוא קהל, אין שום סיכוי שימצא רוכש בתנאים שמבקש". וגם: מדוע ההצעה של סעיד סרסור נפלה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

תמיד סוער בהפועל תל אביב, לזה כבר התרגלנו. אוהדי הקבוצה פתחו בימים האחרונים במחאה במטרה להחלפת הבעלים, כאשר אתמול (רביעי) התפרסם הסרטון של אחד מבין ארבעת הבעלים, שרון ניסנוב, בו התבטא בפני אוהדים שהגיעו למחות מתחת לביתו ואמר בין השאר: "למה פוחדים לבוא? למה כל הקוקסינלים, הנקניקים, והזבלים שאף אחד לא מוכן לשים כסף בהפועל ת"א?".

כמו כן, ניסנוב אמר שימכור את הקבוצה תמורת 12 מיליון שקלים והתחייבות של הבעלים הנכנס להשקיע 10 מיליון נוספים בקבוצה. היום אף הוכרז מטעמו של איש העסקים סעיד סרסור כי הוא יורד מרכישת הקבוצה. אחד מהאנשים שלקחו חלק במו"מ של האחרון הוא יו"ר הפועל ת"א בעבר, אמיר לובין, אשר התראיין לתכנית הספורט של 103FM, חשף פרטים מהמו"מ ותקף את שרון ניסנוב.

"ב-12 ביוני שלחנו מייל עם בקשה לכל הנתונים אחרי שהגענו להסכמות מלאות עם מאיר ובועז תושב", אמר לובין. "ניהלנו את המו"מ מול בועז תושב. הוא לקח על עצמנו את נושא המכירה והספונסרים, והוא עושה את זה במסירות ובהצלחה רבה. שלחנו את המייל בשעה 12:48, רצינו להשקיע שישה מיליון ש"ח ואחרי 50 דקות קיבלנו מייל חזרה וקיבלנו תשובה מהניסנובים 'שבתנאים האלו אנחנו נשקיע את הכסף הזה'".

לובין. היו יכולים להתמודד עם זה אחרת
אמיר לובין | עדי אבישי

"אנחנו מאחלים בהצלחה ומקווים שהניסנובים באמת ישקיעו את השישה מיליון שקל", המשיך לובין. "השאלה היא אם הם מבינים מה האחריות שיש על הכיסא שלהם. הם באו ולקחו את הקבוצה בשעה הקשה שלה ביותר, אבל בכדורגל מה שהיה אתמול לא קשור למחר".

ההתבטאות של ניסנוב: "בוא נחשוב עכשיו מיהו נקניק. אולי זה אחד כזה שלא רוצה להראות את הספרים שלו במו"מ. נקניק זה מי ששם מיליון וחצי בשנה ודורש מאחרים לשים 10 מיליון, או שאולי נקניק זה אחד שמוכר שחקן נוער ב-250 אלף שקל. הנקניק הכי גדול זה שבמקום לצאת למלחמה שקהל יחזור למגרשים לא עושה את זה כי בסופו של דבר רשת הביטחון יותר נוחה לו. אם יבוא קהל הוא ירוויח פחות מאשר רשת הביטחון".

"12 מיליון שקל זה מה שאלי טביב ביקש וזה סכום שהוא מטורף ולא הגיוני. ל-12 מיליון צריך להוסיף עוד הדרישה שלו להשקיע 10 מיליון ואת הגירעון. הגירעון הוא גדול. אני במקום ניסנוב הייתי מחפש את אחד האוהדים או ילד ברחוב ואומר לו 'תחתום וקח את הקבוצה'. הצעה כמו שהוא קיבל מאיתנו ב-12 ביוני – הוא לא יקבל. הם עשו טעות חמורה כשלא לקחו את ההצעה הזו. מפה והלאה הכדור הוא אצלם. זה בלתי הפיך, העסקה מאחורינו".

שרון ניסנוב | אודי ציטיאט

מה יקרה אם הפועל לא תמצא קונה: "לדעתי אין שום סיכוי שהיא תמצא רוכש בתנאים האלה. כל הזמן נאמר לנו שיש עוד רוכשים באוויר, מיליונר כזה או אחר. עובדה שלא הגיע רוכש בתנאים האלה. אם שואלים אותי, העתיד של הקבוצה הזו זה לחזור למפרק, או שתהיה קבוצה כמו שרואים השנה, כמעט בלי השקעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי