בשעה טובה: סיסוקו קיבל את אשרת הכניסה לישראל וימריא בשבת

קרפאלה סיסוקו | הטוויטר הרשמי של דלכורד

החלוץ הגינאי, שעל הצטרפותו להפועל כפר סבא פורסם לראשונה בספורט1, התייעץ לפני הגעתו עם אקס הפועל רעננה, עלי קמארה. למרות השמועות, במועדון טוענים: סוקונה לא מיועד למכירה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בשורות טובות להפועל כפר סבא: לאחר ימים ארוכים של המתנה, החלוץ הגינאי קרפאלה סיסוקו, שעל הגעתו לקבוצה פורסם לראשונה בספורט1, קיבל את אשרת הכניסה לישראל ועתיד לעלות על טיסה ביום שבת הקרוב.

בכפ"ס סגרו עם השחקן כבר לפני למעלה משבוע על הצטרפותו, אך הליך הוצאת הוויזה והבירוקרטיה שמסביב עכבו את הגעתו. סיסוקו, שמצוי בכושר משחק ומתאמן בשבדיה, אמור להגיע ארצה ולהשלים את הצטרפותו למועדון, אולם יצטרך להשלים בידוד במשך שבועיים.

כבר עם קבלת ההצעה מכפר סבא, סיסוקו התייעץ עם אקס הפועל רעננה, הבלם מוחמד עלי קמארה, שמשחק כיום ביאנג בויז השווייצרית שנלחמת על מקום בליגת האלופות, שהמליץ לו להגיע לישראל וסיפר לו כי מדובר בתחנה טובה בדרך להתקדמות לליגות גדולות יותר.

מנגד, ולמרות שבכפ"ס הציעו אותו דרך גורם שלישי לקבוצה בליגה הלאומית, במועדון הבהירו השבוע כי החלוץ הצרפתי אמאדו סוקונה נמצא בתוכניות של המאמן עמיר תורג'מן ולא יעזוב את הקבוצה.

זה לא סוד שסיסוקו, שגם היה פצוע קלות בחילת העונה, סובל לאחרונה מפיחות במעמדו, אך המאמן עמיר תורג'מן עדיין רואה בו חלק חשוב בסגל שלו ובכפ"ס הבהירו חד משמעית כי הוא אינו מיועד למכירה, אם כי עדיין לא ניתן לסתום את הגולל על הישארותו קבוצה.

אמדו סוקונה מאוכזב
אמדו סוקונה מאוכזב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי