בהפועל חיפה בטוחים: "אין לדור מלול שום סיבה לעבור לבית"ר ירושלים"

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

במועדון מתעסקים בהתעניינות של הקבוצה מהבירה במגן, אך סבורים כי הוא יעדיף להישאר: "טוב לו פה". וגם: מסתמנת תפנית בנוגע לעתידו של עדן בן בסט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי מנוחה קצרה בת יומיים, שחקני הפועל חיפה יתחילו היום (שישי) בהכנות לקראת המשחק בסוף השבוע הבא במסגרת המחזור השני של ליגת העל בחוץ מול הפועל קריית שמונה. במועדון מאמינים שפגרת הנבחרות תקל על חלק מהשחקנים אשר סבלו מעומסים ופציעות שונות. מהסיבה הזו, הוחלט לבטל את משחק האימון שהיה אמור להיערך אתמול נגד מכבי תל אביב.

"אנחנו צריכים לשפר את היכולת ולצאת לדרך חדשה", אמרו הבוקר במועדון, לאחר שהקבוצה הציגה יכולת ממש לא טובה בגביע הטוטו ונוצחה במחזור פתיחת הליגה בצורה דרמטית וכואבת על ידי בית"ר ירושלים. אפרופו הקבוצה מהבירה, בהפועל חיפה עוסקים בהתעניינות של הבעלים משה חוגג במגן דור מלול. בכרמל סבורים שגם אם תגיע הצעה רשמית, המגן יעדיף להישאר ואף שוחחו איתו בנושא. "טוב לדור, הוא הקפטן, אין לו שום סיבה ללכת", הבהירו.

קפטן נוסף של הפועל חיפה שעתידו עדין לא ברור הוא עדן בן בסט. כזכור, החלוץ הוותיק קיבל הודעה מהמאמן חיים סילבס כי הוא אינו בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה, אולם בן בן בסט מחזיק בחוזה ולאחרונה אף הסכים לקיצוץ אותו דרש הבעלים יואב כץ. לפיכך, הוא עשוי להיפגש במהלך השבוע הבא עם המאמן במטרה לדון על המשך דרכו. החלוץ עצמו הצהיר בפני הסובבים אותו וחבריו כי הוא ישמח להישאר. במקביל, בן בסרט החלים מפציעה בגיד אכילס ומסתמן כי הוא יכול לשבוע לאימון מלאים בתוך שבוע.

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי