"לא יום להתגאות בו, הוויכוחים הביכו את דראפיץ' וברדה"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

מאחורי הקלעים של המינוי: ההתעקשות על 4,000 שקל, הזעם על סגל, הלחץ של אוחנה לחתור לסיום המגעים והמשימה הבאה של חוגג בעידן ללא בניון: סיכום היממה האחרונה בבית"ר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג מינה הבוקר (שישי) את שני מאמני מכבי נתניה לשעבר, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, למאמני הקבוצה. השניים, שנחשבו כל הדרך למועמדים המובילים, ירוויחו כ-65 אלף שקל יחד רוב העונה (בית"ר תממן כ-45 אלף מהסכום הזה, פערים כספיים קטנים וסוגיית המענקים נותרו על המדף ואמורים להיסגר בפגישה), כשלקראת סיום העונה שכרם יפחת. במקביל, חוגג ישלם גם את שכרו של רוני לוי, כ-50 אלף שקל אחרי הקיצוץ ומנגד לא יפצה את יוסי בניון וחיים שאבו שהתפטרו.

לא מעט ביקורת נשמעה באשר להתנהלות של המועדון ביממה האחרונה. זה התחיל כאשר חוגג ביקש למצות את המגעים עם דראפיץ' וברדה, המשיך לתוך ויכוח על אלפי שקלים בודדים ("הגענו למצב שמתווכחים על 2,000-4,000 שקל בחודש, זה קצת הביך את המאמנים", סיפר הלילה מקורב לעסקה), משם להחלטה להגיש הצעה רשמית למרקו בלבול, ועוד לפני שזה הספיק לענות עליה – החלטה ללכת על צמד המאמנים. "לא יום להתגאות בו", אמר גורם בקבוצה, שלא הכחיש כי הפניה לבלבול נעשתה כדי לגרום לדראפיץ' וברדה להתגמש עוד מעט לקראת החתימה. גיא לוי, שהגיע לראיון ומלכתחילה היה ברור שלא יקבל את התפקיד, עדיין לא קיבל הודעה כי נבחר מאמן אחר, למרות שדראפיץ' וברדה כבר מונו.

במהלך היום, מספרים בבית"ר, חוגג היה טעון על אייל סגל ומכבי נתניה בעקבות ההחלטה להחתים את לאמק בנדה, הזמבי בן ה-19 בו ראה פוטנציאל. "העיכוב עם דראפיץ' וברדה היה נראה מהצד כמו ניסיון להלחיץ קצת את סגל", אמר אותו גורם. "הוא ידע שאם לא יסכים להתגמש, הוא ייתקע עם שני חוזים של מעל מיליון שקל, אחרי קיצוץ של 30 אחוז, וזה הגיע להם אחרי מה שעשו לנו עם הזמבי". הלילה, בשיחה עם סוכנם רועי דניאל שאף הגיע לפגישה שנערכה היום, נסגרו רוב הפרטים בדרך לחתימה.

אייל סגל, סלובודאן דראפיץ'
אייל סגל, סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

עוד קודם, הכעס של חוגג אמש הכניס את אלי אוחנה לכוננות. האחרון רצה לראות את ברדה בכל מקרה בבית"ר, יש מי שאומר שגם כמאמן ראשי. כשהבין שחוגג לא יחתים את אחד מהם לבדו, אוחנה לחץ על סגירת העסקה עם הצמד. "הוא מעריך גם את בלבול, אין קשר, אבל ידוע כמה אלי קרוב לברדה וכמה הוא מעריך גם אותו. הם היו מדברים המון בטלפון, הרבה לפני שרוני הלך. מבחינתו, זה חלום שיגיע לבית"ר", אמר מקורב לשניים.

המאמנים כבר נתנו אור ירוק להחתמת אקס טוטנהאם סנדרו, אבל במועדון לא בטוחים שחוגג יצליח להחתים אותו. הבעלים רוצה גם את דור מלול ושמם של גיא מלמד ודין דוד גם עלה בשיחות. בבית"ר רואים בכך מבחן גדול עבור המועדון – לראות האם חוגג יצליח להחתים חלק מהרשימה הזאת גם ללא סיוע של בניון.

משה חוגג עם אלי אוחנה
משה חוגג עם אלי אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי