חוגג: החלטתי להיפרד מרוני. בניון: תעשה את שלך, אני אעשה את שלי

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

השיחה עם המנהל המקצועי, שהובילה לפרידה, נחשפת וכן השיחה בין בעלי בית"ר ירושלים ללוי, בה ביקר את השחקנים. וגם: הכאוס שנמשך בין חברי הסגל והאפשרות שבמועדון ייפרדו מאזולאי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

השיחה בין יוסי בניון למשה חוגג, שהביאה להודעה של המנהל המקצועי על סיום עבודתו, הייתה קצרה. בניון הודיע כי הוא מתפטר מבית"ר ירושלים וחוגג אישר את הבקשה שלו. אלא שמאחורי הקלעים, הדברים לא ממש היו פשוטים.

קודם לכן, נערכה שיחה נוספת שפרטיה מפורסמים כאן. השיחה בין הבעלים ללוי ובניון, מתברר, לא הייתה נעימה ולוותה בתחושה שהשניים כבר רוצים להיות מחוץ למערכת. כזכור, מוקדם יותר פרסמנו על האירועים שהובילו לפרידה מבניון ועל השיחה הקולנית בין לוי לחוגג שנערכה לקראת סיום העונה. כעת, מתבררים הפרטים גם מהשיחות בין השניים הבוקר.

נתחיל בשיחה בין חוגג ללוי. בשיחה הזאת חוגג "פתח פה גדול", כהגדרת גורמים במערכת על השחקנים וביקר את היכולת שלהם. "בגלל זה החלטתי להיפרד", אמר לו חוגג. "לא ישנתי כל הלילה, לא יכול להיות שאנחנו מפסידים נגד הקבוצה החלשה הזאת (טאוטה דורס האלבנית). לאור כל זאת, אני רואה לנכון להיפרד".

רוני לוי | דני מרון

לוי היה נינוח. כבר תקופה ארוכה שהוא שומע שהבעלים מנסה לפטר אותו. אחרי שתיקה ארוכה ענה לו לוי: "בסדר", השיחה נותקה והצדדים נפרדו. לוי ידע עוד קודם לכן שהוא הולך לעזוב. בשיחה מקדימה בין בניון לחוגג, הודיע הבעלים כי הוא עומד לפטר את המאמן. בניון התנגד, אך חוגג הודיע לו כי זו החלטה סופית.

בניון, שכבר הודיע בעבר ללוי כי אם חוגג יחליט לפטר אותו שלא על דעתו, היה נחרץ. "אתה תעשה את שלך, ואני את שלי", אמר לו המנהל המקצועי ולקח החלטה להתפטר, כשנפרד מהשחקנים באמצעות חשבון הוואצאפ הקבוצתי. גורם במועדון סיכם: יוסי אמר לרוני בעבר: 'אני איתך באש ובמים' ועשה את מה שהיה צריך לעשות. אין הרבה אנשים נאמנים שיודעים לשמור על הכבוד שלהם בכדורגל. יוסי לא זקוק לכסף. הוא יצא גדול".

בעניין אחר: חלק מאוהדי בית"ר ירושלים קיבלו את מבוקשם, כאשר משה חוגג ערך זעזוע במועדון, אלא שהם לא מתכוונים לעצור כאן. חלק מהאוהדים יוזמים מחאה נגד השחקנים אם מצב הקבוצה לא ישתפר. לקראת הפועל חיפה ביום ראשון, יוסי מזרחי יעביר את האימון המסכם ויעמוד על הקווים. במועדון טוענים כי הוא לא ישמש כמאמן קבוע ועד המשחק לא ימונה מאמן חדש. כפי שפרסמנו לראשונה הבוקר, במועדון פנו לשי ברדה והוא המועמד המוביל לתפקיד, כשגם סלובודן דראפיץ' הוזכר כמועמד להגיע לבדו. בשלב זה, נראה כי הוא ודראפיץ' לא יעבדו יחד, מה גם שעלותם גבוהה מאוד – אף יותר מעלותו של רוני לוי שימשיך לקבל שכר מהמועדון.

אגב, בתקשורת היוונית נכתב הערב כי בין המועמדים לאימון בית"ר נכלל גם שמו של סבאס פנטלידיס בן ה-55, שאימן בעונה האחרונה את אטרומיטוס ולפני כן את אריס סלוניקי.

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

היום הודיעה בית"ר כי תקנוס את השחקנים בעקבות המשחק ואילו ארגון השחקנים הוציא הודעה בה מדובר במהלך לא חוקי. יחד עם זאת, בצד הכאוס השורר במועדון אף אחד משחקני בית"ר ששיחק אתמול לא מתכוון לצאת נגד המערכת. בבית"ר מתכוונים לקנוס את כלל השחקנים, בעוד שדן איינבינדר ואור זהבי שנותרו בארץ לא יצאו לאור המאבק של חוגג להדיח אותם מהסגל. השניים לא יסכימו לקבל את הקנס ואם המועדון יקנוס אותם, ייתכן מאוד שהצדדים ייפגשו בבוררות.

לספורט1 נודע כי במועדון שוקלים להיפרד כעת משלומי אזולאי, שנשאר בקבוצה לאחר שרוני לוי ויוסי בניון תמכו בהישארותו. אזולאי, כך מתברר, ביקש שדרוג בחוזהו מהמועדון. חוגג שלא היה מרוצה מכך לא מתכוון לשפר את ההצעה ובמועדון שוקלים להיפרד מהשחקן. כל זאת במקביל לפרסום הראשון של ספורט1 על הצעה רשמית שהוגשה לקשר אחורי סנדרו, אקס טוטנהאם.

שלומי אזולאי חוגג עם רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי