אולימפיאקוס הגישה הצעה רשמית על ליוואי גרסיה

פרסום ראשון: קבוצת הפאר מצטרפת למירוץ אחרי שחקן הכנף, לצידם של א.א.ק אתונה וקסימפאשה הטורקית. ההצעה החדשה גבוהה מ-2 מיליון יורו ובמועדון מהבירה שוקלים אותה. גם קבוצה מאיטליה מתעניינת בשחקן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אולימפיאקוס הצטרפה למירוץ אחרי ליוואי גרסיה. לספורט1 נודע כי במהלך היום (ראשון) בית"ר ירושלים קיבלה מקבוצת הפאר הצעה רשמית על שחקן הכנף, הגבוהה משתי מיליון יורו. בשלב זה בקבוצה מהבירה שוקלים את ההצעה.

מלבד אולימפיאקוס, גם א.א.ק אתונה וקסימפאשה הטורקית מעוניינות לצרף את השחקן. לגבי האחרונה, הצעתה גבוהה מזו של א.א.ק, אך בשל מחלוקת עם סוכנו העסקה מתעכבת. לספורט1 נודע כי גם קבוצה מהליגה האיטלקית הראשונה מתעניינת בקיצוני.

במועדון מקווים להשלים את הסאגה בימים הקרובים, וזאת בשל הכוונה למכור את השחקן כבר בקיץ הנוכחי. לגבי א.א.ק אתונה, בכלי התקשורת ביוון דווח היום על רצונו של מאמן הקבוצה מאסימו קאררה והמנהל המקצועי איליה איביץ' לצרף את השחקן, אך הם נתקלים בקשיים במשא ומתן מול הצהובים-שחורים.

ליוואי גרסיה | אריאל שלום

כבר לפני מספר שבועות נכתב כי היוונים עשויים לרדת מגרסיה בשל דרישותיו הגבוהות של משה חוגג, והיום ב-'FWS' פורסם כי הבעלים דורש עבור גרסיה כ-3 מיליון יורו במכירה, אך מוכן לקבל מחצית מהסכום בתמורה ל-50 אחוזים מהמכירה הבאה.

לפי הדיווח לאור המצב הפיננסי, הקבוצה מבירת יוון לא תוכל לשלם את הסכומים האלו לבית"ר ירושלים וייתכן שכלל לא תוגש עליו הצעה. א.א.ק סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה היוונית, אשר שיבץ אותה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, שם תפגוש את סגנית אלופת שוויץ סנט גאלן.

אם גרסיה אכן יחתום, הוא עשוי לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית בפעם השנייה בקריירה אחרי שעשה זאת לפני ארבע עונות במדי AZ אלקמאר ואף פגש את מכבי תל אביב, ולשתף פעולה עם אקס הפועל באר שבע, דויד סימאו, שחזר ליוונים בתום חצי עונת השאלה.

מיגל ויטור מול ליוואי גרסיה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי