איינבינדר החליט: נשאר בבית"ר, גם במחיר של ישיבה ביציע

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

המתיחות עולה מדרגה: למרות הגעת צמד המאמנים, במועדון יבהירו לקשר שבונים על שחקן זר ועל זרגרי. בבירה אישרו: יש הצעה מאולימפיאקוס על גרסיה. אוקמפוס בוחן הצעה מבנפיקה. דראפיץ' לשחקנים: השנה נבצע לחץ גבוה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מתלבטים בנוגע לעתידו של ליוואי גרסיה. מצד אחד, ההצעה מקסימפאשה הטורקית היא הגבוהה ביותר, אולם עמלת הסוכן הגבוהה והעובדה שהטורקים משאירים אחוזים נמוכים יותר מהמכירה העתידית, גורמות לכך שהעסקה הולכת ומתרחקת. אתמול פרסמנו כי אולימפיאקוס הגישה הצעה על גרסיה. ההצעה גבוהה משני מיליון יורו, אך היא מציעה גם אחוזים ממכירה עתידית. א.א.ק אתונה נרתעת כרגע מהמחיר וישנה הצעה נוספת מהליגה האיטלקית הראשונה.

לגבי אנטואן קונטה, השחקן הבהיר לבית"ר שהוא יעזוב בקרוב, אולם טרם הוגשה הצעה כספית עליו ובמועדון הוחלט שלא לשחררו בחינם. לגבי מחליפו, בבית"ר החליטו כי מי שיאייש את העמדה הזאת הוא דור מלול או מגן צעיר זר. מגן נבחרת הנוער של פרגוואי ויובנטוס סנטיאגו אוקמפוס (18), הודיע באמצעות סוכנו כי הוא בוחן הצעה מבנפיקה ועל המועדון להתאזר בסבלנות, למרות שההצעה הכלכלית שקיבל מחוגג הייתה מכובדת. בית"ר רוצה גם קשר אחורי זר וחלוץ ישראלי ואולי תצרף גם שחקן כנף זר. מלבד מלול וגיא מלמד, שעל מועמדותם פורסם כאן, בבית"ר ממשיכים לבחון את השוק הישראלי. דור ג'אן עלה כאופציה אך בני יהודה דורשת דמי השאלה.

ומה לגבי דן איינבינדר? ובכן, במועדון הוחלט כי לאור הגעת קשר אחורי זר, הקשר לא ייכלל בתוכניות בשלב זה ומי שייכלל בסגל הוא אביאל זרגרי. הקשר עצמו קיבל החלטה כי יישאר במועדון בכל מצב, גם אם הדבר יצריך ממנו ישיבה ביציע. "דן מאמין בעצמו, הוא יודע שעם הזמן הוא יחזור להרכב", אמרו בסביבתו. "במיוחד כשסלובו ושי מעריכים אותו". שלומי אזולאי לא בתוכניות ובבית"ר הבהירו שהחלוץ שיגיע יתחרה עם גלאופילו פלייטר, שנראה טוב באימונים.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

למרות הדברים האלה, בבית"ר שידרו מסר אחר אתמול לשחקנים. צמד המאמנים אמר באימון כי יבחן את השחקנים בשבוע הקרוב ורק אז יתקבלו החלטות. במהלך האימון כינסו השניים את השחקנים והבהירו להם: "אנחנו מאוד מאמינים בשיטת הלחץ, לחץ גבוה על היריב. כך בית"ר תשחק העונה".

אלי אוחנה שהציג את המאמנים החדשים אמר: "מאוד רציתי שיגיעו, הם מאמנים טובים ומעכשיו האחריות היא שלהם. אני רוצה לומר תודה לרוני וליוסי, שהם גם מוערכים מאוד. חבל שזה נגמר, אבל אין מה לעשות. זה מה שקורה בכדורגל".

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי