ארשיד בראש רשימת הרכש של שביט, לואנדרסון עשוי לעזוב

מאמן בני סכנין מעוניין לחזק את החלק ההתקפי ומקווה להחתים את חלוץ הפועל רעננה. הברזילאי מתקשה להתאקלם ועשוי לקבל הודעת שחרור בקרוב. חשש מהפציעה של קנדיל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

העולה החדשה בני סכנין שהובסה 3:0 על ידי בני יהודה במחזור הפתיחה, תשחק בשבת הקרובה נגד מכבי נתניה (17:45, בספורט4) במטרה להשיג נקודות ראשונות העונה. השוער מחמוד קנדיל שעדיין פצוע במפשעה ואף עבר בדיקה נוספת שהראתה כי הקרע עדיין קיים, ייעדר גם מהמשחק הקרוב ובסכנין חוששים כי תהליך ההחלמה ייקח מספר שבועות.

לעומת השוער הוותיק, המגן עלי עותמאן שב מפציעה ויעמוד לרשותו של אלדד שביט כמו איקוום אוטין ומארון גנטוס שהחלימו מהקורונה. מאידך מסתמן כי הזר הברזילאי לואנדרסון עשוי לעזוב בקרוב אחרי שערך שתי הופעות בלבד בכל המסגרות. בסכנין סיפרו כי הקשר מתקשה להתאקלם בישראל ואף סובל מקשי שפה. בעקבות כך, לא מן הנמנע כי תיבחן אופציה של הבאת קשר אחר במקומו.

בתוך כך המאמן מעוניין להתחזק בשני שחקני התקפה ובראש הרשימה נמצא כרם ארשיד. כפי שפורסם כאן, כבר זמן רב שחלוץ הפועל רעננה נמצא ברשימות של סכנין, אבל היורדת הטרייה מליגת העל מסרבת לשחררו. עם זאת, לאחרונה הודיע השחקן למועדון מהשרון כי הוא מעוניין לשחק בליגת העל וכעת ההצעה מסכנין היא הטובה ביותר עבורו. בימים הקרובים תתקיים פגישה בין הצדדים במטרה להחתימו.  

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי