כאב ראש חיובי לעמיר תורג'מן לקראת מכבי פ"ת

אומוה נכנס לכושר, אפריאט חזר לכשירות: "לא מעט שחקנים רואים את עצמם שחקני הרכב בכפר סבא". אומוה בראיון: "רוצה להמשיך את המורשת של השחקנים הניגרים בישראל". דנינו יחזור לאימונים מלאים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי פתח תקווה, כאשר בקבוצה רוצים מאוד להמשיך את המומנטום החיובי והניצחון במחזור הפתיחה מול הפועל תל אביב. לקראת המשחק, למאמן עמיר תורג'מן כאב ראש חיובי, כאשר הקשר יהב אפריאט חזר לכשירות כשגם קשר הרכש הניגרי מייקל אומוה צובר אט אט כושר משחק, וכל זאת כשגם החלוץ אמדו סוקונה פתח במשחק האחרון על הספסל.

"כשמסתכלים על הספסל שיש פה, לא מעט שחקנים כאן רואים את עצמם שחקני הרכב לגיטימיים ותהיה משימה לא קלה לעמיר. אם זה אומר שרז כהן יהיה בספסל, או פתאום דסה וכו'", אמרו במועדון.

למרות ההערכה הראשונית, המגן מאור ג'רסי מראה סימנים חיוביים בהחלמתו מהקרע שספג במפשעה, כאשר הוא עשוי לחזור כבר בימים הקרובים לעניינים. גם הבלם עומר דנינו, שסבל מרגישות בשריר המקרבים באזור המפשעה בגינה, נעדר מאימונים בימים האחרונים, אך היום הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים ולהיות בסגל למשחק בשבת.

יהב אפריאט חוגג
יהב אפריאט | דני מרון

בינתיים, אומוה, קשר הרכש התראיין במולדתו והתייחס לשיקולים שהביאו לחתימתו בישראל: "הליגה זאת הצמיחה המון שחקנים ניגרים. זו ליגה מאוד מוכרת לשחקנים הניגרים וזה היה אחד מהשיקולים שלי לחתום כאן. שההצעה הגיעה, חשבתי על השחקנים הניגרים שהצליחו כאן וזה גרם לי לחשוב להגיע לכאן".

"כמו כל שחקן ניגרי שהצליח פה, אני רוצה להמשיך את הכיוון הזה ולשמור על המסורת הטובה של שחקנים ניגרים בליגה הישראלית. אני רוצה להצטרף למועדון השחקנים הניגרים שזכו בתואר בישראל".

מייקל אומוה. חולם בגדול | הטוויטר הרשמי של אוסטרסונדס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי