בבית"ר אישרו: מו"מ מול אולימפיאקוס על גרסיה

ליוואי גרסיה | דני מרון

דראפיץ' וברדה בונים עליו כחלוץ, אך הטרינידדי עשוי להימכר ליוון. קונטה לא יהיה בסגל עד שיימכר. המאמנים הבהירו לשחקנים: נשחק עם שני חלוצים, יהלום בקישור. וגם: מדוע איינבינדר שותף ומה תפקידו של אוחנה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שלישי) ניסוי כלים ראשון בעידן סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה וניצחה 0:3 את קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון במשחק אימון. בקבוצה יצאו מעודדים בעיקר מהחזרה של מיכאל אוחנה, ששב לשחק אחרי יותר משנה. הקשר יחזור בהדרגה למגרשים ולא ברור אם יהיה בסגל להפועל חדרה (שני, 20:10, שידור ישיר בספורט1), אבל החזרה שלו אתמול מאותתת שלבית"ר יש תקווה גדולה בחלק הקדמי.

צמד המאמנים שוחח עם השחקנים לפני המשחק והבהיר להם כי שיטת המשחק העונה תכלול שני חלוצים. כרגע, גלאופילו פלייטר האסלביינק ואלירן עטר נמצאים בתכנית ובהמשך יגיע חלוץ נוסף שייאבק איתם. שלומי אזולאי לא שיחק אתמול בגלל פציעה קלה אבל בבית"ר טוענים כי הוא לא יישאר בכל מקרה. אחד השחקנים אמר אתמול: "זאת הכנה טובה, אבל זאת רק קבוצת נוער ולא צריך לצאת מפרופורציות. המבחן האמיתי הוא במשחקים הבאים".

בקישור, דראפיץ' וברדה מתרגלים את שיטת היהלום אותה כל כך אהבו במכבי נתניה. הקשר האחורי יהיה אופיר קריאף או אביאל זרגרי ובהמשך יצטרף קשר אחורי זר. המאמנים מיישרים בינתיים קו עם מדיניות המועדון לגבי איינבינדר, שאמור להיות אחד משני השחקנים שמשחקים לפני הקשר האחורי (חנן ממן ועלי מוחמד מתחרים על העמדה הזאת).

מיכאל אוחנה | האינסטגרם הרשמי של בית"ר ירושלים

אתמול, כזכור, נקבע עוד לפני המשחק שישותף במחצית השנייה, אך ייתכן מאוד שלא יהיה בסגל לחדרה. השחקן מוכן לשבת ביציע אבל כרגע אין בכוונתו לעזוב את בית"ר. מיכאל אוחנה, כשיחזור, יהיה הקשר ההתקפי בתוך המעוין הזה, בו שיחק אתמול שלום אדרי. כאשר עטר ופלייטר היו החלוצים.

בשיטה הנוכחית, דראפיץ' וברדה מחכים לראות מה יהיה מצבו של ליוואי גרסיה. במועדון אישרו את הפרסום כאן על ההצעה של אולימפיאקוס בתחילת השבוע – לרכוש 50 אחוז מהכרטיס עם אחוזים עתידיים גבוהים יותר. גרסיה אמור להיות אחד משני חלוצים אך אתמול ביקש לא לשחק כדי לא לסכן אותו במקרה שיימכר. אנטואן קונטה לא היה בסגל מאותה סיבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי