0:3 לבית"ר על ראשל"צ במשחק אימון, אוחנה חזר אחרי יותר משנה

הקשר עלה מהספסל אחרי שהחלים מקרע ברצועה הצולבת ושתף בניצחון על על קבוצת הנוער של הכתומים מהלואמית. פלייטר כבש פעמיים, עטר הוסיף אחד משלו. איינבינדר וזהבי שותפו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שלישי) 0:3 את קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון, במשחק בו צוות האימון החדש בראשות סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ראו את גלאופילו פלייטר מציג יכולת טובה וכובש צמד. אלירן עטר הוסיף שער משלו.

נקודת האור מהמשחק הייתה כניסתו של מיכאל אוחנה למשחק, אחרי יותר משנה בחוץ בשל קרע ברצועה הצולבת. עוד אתמול קיבל הקשר הודעה כי הוא ייקח חלק במשחק, כהכנה נוספת לקראת חזרתו למגרשים באופן רשמי. מספר 11 של בית"ר עלה מהספסל ורשם 20 דקות, בהן איים פעמיים על השער.

למרות הרצון לשחרר אותם, דן איינבינדר ואור זהבי שותפו גם הם במשחק ההכנה, ועלו לכר הדשא במהלך המחצית השנייה. אנטואן קונטה שמיועד למכירה לא שותף וכך גם ליוואי גרסיה. הקפטן עידן ורד ביקש שלא לקחת חלק במשחק ונותר בחוץ, כמו גם החלוץ שלומי אזולאי.

בנושא אחר: למרות המתיחות שקיימת בין שני המועדונים על רקע מעברו של לאמק בנדה, בית"ר ירושלים ערכה בירור ראשוני לגבי אפשרות לצרף לשורותיה את החלוץ גיא מלמד, שלא ימשיך במכבי נתניה. מי שרוצה לראות את מלמד בבית"ר הוא משה חוגג, שהבין כי שכרו גבוה יחסית, אולם השחקן יכול להשתחרר מיידית ללא תמורה.

סלובודן דראפיץ' מתלבט מאוד, בגלל סגנון המשחק שלו. ההחלטה אמורה להתקבל בימים הקרובים. "מלמד יוכל לתת עונה חלומית בבית"ר, הוא מאוד רוצה להיות שם", אמרו בסביבתו של השחקן, שם מודעים לרצונו של חוגג לראות אותו בבירה. אם מלמד לא יחתום, אוהדי הקבוצה לוחצים להחתים את דין דוד מאשדוד, אך במקרה שלו מדובר בעסקה מורכבת יותר.

בבית"ר הבהירו כי למרות החתמתו של סנטיאגו אוקמפוס, הדבר עדיין לא מעיד על כך שיהפוך לשחקן הרכב. שי קונסטנטין ימשיך לקבל עדיפות והפרגוואי בן ה-18, שישתכר כ-120 אלף דולר לעונה, ישתלב בהדרגה. המטרה היא למכור אותו תוך שנתיים לקבוצה בחו"ל. בית"ר לא עוצרת עם החתמת השחקן הצעיר. בנוסף לדיוגו ורדסקה, עלי מוחמד וגלאופילו פלייטר, במועדון שוקלים להביא זר חמישי צעיר.

סנטיאגו אוקמפוס
סנטיאגו אוקמפוס | בית"ר ירושלים, רשמי

לבית"ר כרגע ששה זרים משום ששניים מהזרים שלה לא בתוכניות לעונה הבאה. לגבי ליוואי גרסיה, בעקבות הפערים עם נציגיו לגבי מעבר אפשרי לקסימפאשה מונעים כרגע אפשרות שיחתום בטורקיה. כפי שפרסמנו, השחקן עשוי לעבור ליוון. אולימפיאקוס וא.א.ק הגישו הצעות רשמיות וגם קבוצה מהליגה הראשונה באיטליה. אנטואן קונטה מתאמן בעיקר בחדר הכושר, כשהמטרה היא למכור אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי