לואנדרסון התיר את חוזהו בבני סכנין, ארשיד סיכם

אחרי חודש אחד בלבד הקשר הברזילאי ביקש לעזוב לאור קשיי ההתאקלמות ונענה בחיוב. חלוץ הפועל רעננה צפוי להצטרף לאחר שיתקבל השחרור מקבוצתו. השוער הרן חזר למועדון. עטאא ג'אבר לא ישחק נגד נתניה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חודש אחד בלבד לאחר שהצטרף לקבוצה, הקשר הברזילאי לאונדרסון עוזב את בני סכנין. הקשר נפגש עם ראשי המועדון וביקש להקדים את הטיסה חזרה לברזיל. הוא צפוי לחזור למולדתו עד סוף השבוע. המועדון הסבירו כי הקשר סבל מקשיי התאקלמות ובעצמו ביקש לעזוב ועל כן הצדדים התירו במהרה את החוזה.

מאידך, מי שצפוי להצטרף בקרוב הוא חלוץ הפועל רעננה כארם ארשיד. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ סומן על ידי המאמן אלדד שביט כרכש משמעותי כבר בהתחלה, אך למרות שסיכם את תנאיו במועדון לא קיבל את השחרור מהיורדת ללאומית. רעננה רצתה לבצע טרייד תמורת מוטי מלכה שסירב, וכעת ככל הנראה תשאיל את השחקן לעונה הקרובה.

בינתיים, השוער תומר הרן חתם לשנתיים הקרובות. בתחילת הקיץ עוד ניסה הרן למצוא קבוצה בשתי הליגות המקצועניות במטרה להפוך לשוער ראשון אך לבסוף חזר לסכנין. הרן יגיע על חשבונו של מוחמד אבו ניל שחזר לקבוצת הנוער. בינתיים, הרן ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, הקבוצה לאור פציעתו של השוער הראשון מחמוד קנדיל שלא יהיה כשיר. שחקן נוסף שנפצע הוא הקשר עטאא ג'אבר וגם הוא לא ייכלל בסגל ככל הנראה.

לואנדרסון ברגע החתימה. פרידה מהירה | בני סכנין, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי