לאחר התייעצות: שחקני בית"ר החליטו להתאמן כרגיל, השיחות יימשכו

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

השחקנים קיבלו את משכורות אוגוסט עם הקיצוץ עליו הודיע המועדון (20%) אך חזרו בהם מהרעיון להחרים את אימון הערב: "מעדיפים לסיים את זה יפה". ארגון השחקנים יתערב. וגם: מה קורה בגזרת גרסיה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מנסים לייצר לחץ על מספר שחקנים לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. כפי שפרסמנו, דן איינבינדר לא צפוי להיכלל בסגל למשחק מול חדרה ואמש (רביעי) הוחלט כי גם אנטואן קונטה וליוואי גרסיה לא ייכללו ב-18. כמו כן, במועדון מתלבטים האם לאפשר לאור זהבי ושלומי אזולאי לשחק וייתכן שגם אחד מהם לא יירשם למשחק. גורם במועדון אמר אתמול: "יש שחקנים שלא נמצאים בתכניות וחלקם רוצה לעזוב, אין סיבה שיהיו בסגל בזמן שהם מחפשים קבוצה".

במקביל, שחקני הקבוצה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הודעת בית"ר ירושלים לפיה הוחלט לקצץ 20% משכרם בשל ההדחה מאירופה. השחקנים קיבלו היום את המשכורות ופנו להנהלת המועדון בבקשה לבטל את הקיצוץ שהושת עליהם. הם התכנסו לפני תחילת האימון כדי לדון במצב אך החליטו לא לגרום לפיצוץ היחסים עם המועדון וכפי שדיווחנו מוקדם יותר, הם הגיעו לבית וגן כאשר האפשרות להחרים את האימון לא נשקלה ברצינות כדי לא לגרום לסערה.

כזכור, מוקדם יותר לספורט1 נודע כי ארגון השחקנים מתכוון להתערב בנושא ולשגר מכתב להנהלת בית"ר ירושלים בו יבהיר כי המהלך אינו חוקי. אחד השחקנים אמר קודם לכן: "אנחנו מעדיפים לסיים את זה יפה מאשר לנקוט בפעולות חריגות כמו לא לעלות לאימון, אבל זה תלוי בהם. כמובן שנשמע גם מה יש לארגון השחקנים לומר".

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | דני מרון

לאחר השיחה אחד מהם אמר: "היה ברור מלכתחילה שלא נפוצץ את האימון, אבל צריך לטפל בנושא הזה, אי אפשר שזה יישאר באוויר.

מבחינת רכש, הבעלים משה חוגג הבהיר לצוות המקצועי כי לא יוכלו להתחזק בחלוץ עד ששחקן אחר בעמדה זו יעזוב. כזכור, חוגג רוצה לצרף את גיא מלמד, אבל דראפיץ' וברדה היו מעדיפים להמתין ולראות מתי יימכרו גרסיה ואזולאי ולקבל החלטה מושכלת יותר. "כל עוד גרסיה לא יימכר, לא נביא חלוץ זר. פלייטר ועטר מתופקדים יחד בהתקפה, גרסיה הוא החלוץ השלישי. לא יהיה הגיוני להביא עוד חלוץ בכיר לפני שיעזוב", אמרו.

יש לציין כי השחקן לא כשיר במאת האחוזים, אולם במועדון לא ירצו לסכן אותו במקביל למגעים המתנהלים לגביו. אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה עדיין במירוץ אחרי גרסיה. כפי שפורסם בספורט1 בתחילת השבוע, אולימפיאקוס הגישה הצעה לבית"ר הנעה בין 2-2.5 מיליון יורו, עם אחוזים ממכירה עתידית. "זאת כרגע ההצעה הטובה ביותר שיש לחוגג, אבל בודקים עוד אופציות", אמרו בבית"ר. במקביל, ביוון נטען היום כי א.א.ק טרם ויתרה על גרסיה ומתכוונת להגיש הצעה עבור 60-70 אחוזים מכרטיסו, בסכום שיתקרב לדרישותיה של בית"ר. ההעדפה הראשונה היא לשלוח אותו ליוון, אולם גם מעבר לאיטליה אפשרי.

מפעילים עליהם לחץ לעזוב | דני מרון

הקבוצה לא התאמנה אתמול, אך עושה רושם שרביעיית ההגנה נגד חדרה תהיה זהה לזו שפתחה במשחק האימון מול ראשון לציון: שי קונסטנטין, אוראל דגני ודיוגו ורדסקה יעלו יחד. אורי מגבו מקבל כרגע עדיפות על אורן ביטון, אבל זאת ההתלבטות היחידה בהגנה. אופיר קריאף יהיה בקישור האחורי, כשעלי מוחמד וחנן ממן אמורים לשחק לפניו. עידן ורד אמור לשחק מאחורי החלוצים, אולם הוא בספק למשחק בשל פציעה. רק היום יתברר האם יוכל להשתתף, כאשר שלום אדרי ולירן רוטמן בכוננות. בחוד יפתחו יחד אלירן עטר וגלאופילו פלייטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי