עמית כהן יערוך בכורה בבני יהודה: "מכבי ת"א יותר פגיעה העונה"

עמית כהן | הפייסבוק הרשמי של בני יהודה תל אביב

מגן הרכש "ייזרק למים" ויעלה ב-11 מול האלופה בשבת (20:25, שידור ישיר בספורט4), שחקן בקבוצה: "באים להוציא נקודות, אבל הם יבואו בטירוף". זריהן ימשיך להיעדר, גדיר בסגל. אלישע: "מחפשים עוד שחקן או שניים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 החלק על בני סכנין במחזור הראשון, בני יהודה תפגוש מחר (שבת) יריבה הרבה יותר קשוחה – מכבי תל אביב (20:25, שידור ישיר בספורט4). הכתומים יארחו בבלומפילד במסגרת המחזור השני של ליגת העל את האלופה, אשר הפסידה במחזור הפתיחה 2:1 למכבי פתח תקווה.

"מכבי ת"א יותר פגיעה העונה", אמר שחקן בקבוצה. "אפשר להפתיע, אבל הם יבואו בטירוף אחרי שהפסידו במחזור הראשון. נעשה את הכי טוב שלנו, אנחנו באים כדי להוציא נקודות".

בגזרת הפצועים, ניב זריהן ימשיך להיעדר זכר לפציעה מול הפועל כפר סבא במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. דווקא אחרי ששחקן הרכש נכנס לעניינים, הגיעה הפגיעה בשריר הירך האחורי שקצת עצרה את הקצב, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק ביום שני הבא מול אותה הפועל כפ"ס מולה נפצע, הפעם במסגרת המחזור השלישי של הליגה. גם אמיר חלאיילה ייעדר וימשיך להמתין להופעת בכורה.

ניב זריהן | דני מרון

לעומתם, מוחמד גדיר יחזור לסגל אחרי שנפצע לפני כחודש ושב לעניינים. מי שיערוך הופעת בכורה בקבוצה ויעלה בהרכב הוא עמית כהן, הרכש הטרי שהגיע בהשאלה מהפועל רעננה. שחקן נבחרת ישראל הצעירה יעלה כמגן שמאלי, כאשר המאמן אלישע לוי ימשיך במערך שלושת הבלמים. כהן יחליף את רוסתום, וזה בעצם יהיה השינוי היחיד מההרכב שהביס את בני סכנין.

דור ג'אן, שהיה מצוין במחזור הראשון, ימשיך בחוד לצדו של רועי בן שמעון הצעיר, כאשר מתחתיהם ישחק מתיאה ליואיץ' שסיפק שני בישולים במשחק הקודם. דן מורי, תאמבי סגס ואליסון דוס סנטוס ירכיבו את חוליית ההגנה, יוסיף מוסא ישחק בקישור האחורי.

אלישע לוי דיבר לקראת ההתמודדות ואמר: "מכבי ת"א זו קבוצה שכל משחק מולה הוא משחק קשה. אנחנו מגיעים עם ביטחון אחרי הניצחון על סכנין במחזור הקודם. הכוונה היא לעשות את המקסימום, להיראות טוב, וכמו תמיד נעבוד קשה בשביל להשיג תוצאה טובה". 

דור ג'אן, ניב זריהן | אודי ציטיאט

"הסגל עוד לא סגור", המשיך המאמן. "אנחנו עדיין מחפשים שחקן אחד או שניים כדי לסגור סגל יציב, עם בסיס טוב ומאוזן שייתן לנו את האפשרות להתקדם. עמית כהן מגיע אחרי שהוא התאמן ושיחק, גם בהפועל רעננה וגם בנבחרת הצעירה של ישראל, הוא בכושר טוב וזה נותן לו את אפשרות להשתלב במהירות יחסית".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, תאמבי סגס, עמית כהן, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', רועי בן שמעון, דור ג'אן.

אלישע לוי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי