דיכאון בחדר ההלבשה של כפ"ס: "הפסדנו לקבוצה ברמה שלנו"

במועדון כעסו על הפנדל שלא קיבלו ב-2:0 למכבי פ"ת: "המשחק יכול היה להתפתח אחרת". אכזבה מסוקונה, שעשוי לעזוב בינואר אם לא יציג יכולת משופרת. סיסוקו ייכלל בסגל במחזור הבא

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר ההפסד אמש (שבת), 2:0 מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. הקבוצה של עמיר תורג'מן אמנם שלטה במשחק, אך לא הצליחה כמעט לסכן את שער היריבה ונקלעה ליום רע מאוד של מרבית שחקניה הבולטים.

האווירה בחדר ההלבשה בסיום הייתה מדוכדכת מאוד, כשבקבוצה העידו כי השחקנים לקחו את ההפסד בצורה יותר קשה מהפסדים אחרים. "האכזבה גדולה כי הפסדנו לקבוצה ברמה שלנו", אמרו במועדון. "הם כמעט ולא איימו על השער. מצד שני, אם היינו מקבלים את הפנדל שהגיע לנו במחצית הראשונה, המשחק יכול היה להתפתח אחרת".

מי שקיבל את הצ'אנס ואכזב היה החלוץ הצרפתי אמדו סוקונה. זה לא סוד שבשלב מסוים במהלך חלון ההעברות בקבוצה גיששו סביב האופציה לשחררו, אך לבסוף הוחלט לתת לו הזדמנות לפחות עד ינואר. עם זאת, כרגע קיימת פסימיות לגבי העובדה שהחלוץ יראה שיפור. גם הקשר הניגרי מייקל אומוה עדיין לא השתלב ונראה חלוד מאוד.

אמדו סוקונה
אמדו סוקונה | דני מרון

לקראת המשחק הבא, חלוץ הרכש הגינאי קרפאלה סיסוקו צפוי לערוך הופעת בכורה בסגל, כאשר בצוות המקצועי ובהנהלה מאוד מאמינים ביכולתו ובונים על כך שהוא יוכל להיות החלוץ המוביל.

"לא היינו מספיק טובים. לא היינו מספיק אגרסיביים והיינו רחוקים מאוד מהכדור", סיכם הבלם טל מכלוף. "אנחנו מסתכלים קדימה ונקווה לעשות תוצאה טובה במשחק הבא. אני לא חושב שהיו הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב: גם אני אישית וגם הקבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי