ברדה ודראפיץ' לחוגג: "נקדם צעירים". בלבול הגיע לפגישה

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

בית"ר ירושלים לקראת עידן חדש. החתימה עם צמד מאמני נתניה בעבר מתעכבת בשל העובדה שסגל מוכן לממן את הפרשי השכר רק עבור חלק מהעונה. במועדון אישרו כי אקס מכבי חיפה נועד עם אוחנה והבעלים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לקראת עידן חדש: על פי ההערכות, עד מחר (חמישי) יוחתם מאמן חדש בבירה ויחליף את רוני לוי. כפי שפרסמנו אתמול, סלובודאן דראפיץ', שי ברדה ומרקו בלבול זומנו לפגישה עם חוגג, כשהשניים הראשונים כבר נכחו בפגישה אתמול והיום הגיע בלבול, כך אישרו במועדון בשעות הצהריים והוסיפו: "ההחלטה בנוגע למאמן הקבוצה תתקבל בקרוב". גיא לוי הגיע גם הוא לפגישה וייתכן שבהמשך יזומנו מאמנים נוספים כמו ניסו אביטן.

בשיחה עם מאמני מכבי נתניה עד העונה שעברה, הביע הצמד את רצונו לעבוד יחד ולקבל את התפקיד. השניים הבהירו כי הם רואים חשיבות בקידום שחקנים צעירים לצד טיפוח זרים על פי המדיניות של חוגג. "זה נכון ששקלנו לצאת לדרך עצמאית, אבל אנחנו נהנים לעבוד יחד כבר שמונה שנים ואין סיבה שלא נמשיך לעשות את זה", הבהירו.

הבעיה המרכזית שמנעה מינוי עד כה הייתה נושא השכר. אייל סגל, בעלי מכבי נתניה, מוכן לממן את ההפרשים בין החוזה בבית"ר לחוזה המקוצץ בנתניה למחצית הראשונה של העונה בלבד, כך ששכרם ייפגע. השניים דורשים מימון מלא בין החוזה המקורי לחוזה בבית"ר. סגל הבהיר לחוגג כי לפני מספר ימים נחתם הסכם מחייב בין הצדדים, לפיו אם ימצאו קבוצה יקבלו שכר חלקי. הצדדים מנסים למצוא פתרון מוסכם בתקווה שניתן יהיה לקדם את העסקה.

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

בגזרת הרכש, משה חוגג ממשיך לעבוד. הוא רוצה להחתים את הקשר האחורי סנדרו, אקס טוטנהאם, במה שעשוי להיות הרכש הנוצץ של בית"ר בקיץ. העסקה לא פשוטה. השחקן דורש 250 אלף דולר לעונה, בחוזה לשנתיים. קבוצתו דורשת גם פיצוי של 100 אלף דולר עבור התרת החוזה. "אם הוא יחתום, זה יהיה מסר לאוהדים שחוגג לא מחתים רק שחקנים בעלות נמוכה, אלא מחפש גם רכש 'נוצץ', הוא יכול להיות ההחתמה של הקיץ", אמרו בבית"ר. 

אם אכן יגיעו, דראפיץ' וברדה רוצים גם את גיא מלמד ששיחק תחתם בנתניה ומאמינים שיהיה תחליף נהדר לשלומי אזולאי. לאמק בנדה הזמבי צפוי לחתום בקרוב לאחר שתנאי שאילתו סוכמו. צמד המאמנים יתנו אור ירוק גם להחתמת דור מלול, אם אכן ישוחרר מהפועל חיפה, בעסקת טרייד עם אזולאי או ללא קשר אליה.

גיא מלמד חוגג
גיא מלמד חוגג עם שי ברדה. היו לו הרבה רגעים יפים במכבי נתניה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי