כלפון לספורט1: "נתמודד עם הקורונה. יש סיכוי שמשחקים נוספים יידחו"

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

אחרי שהוחלט לקיים את המשחק בין בית"ר לחדרה במועד חדש שטרם נקבע, יו"ר המנהלת הסביר את הצעד בשיחה עם ספורט1: "ברגע שנמצא מספר רב של חולים, משרד הבריאות הנחה לא לקיים את המשחק"

(גודל טקסט)

לאחר שמשרד הבריאות החליט לדחות את המשחק שהיה אמור להיערך הערב (שני) בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה וזאת בעקבות מקרי קורונה רבים בשורות הקבוצה מהשרון, יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון שוחח עם ספורט1 והסביר את הצעד שכאמור הפך לרשמי שעות ספורות לפני תחילת ההתמודדות.

"לא אנחנו החלטנו על ביטול המשחק, אלא משרד הבריאות. הפועל חדרה הלכה לבדיקות קורונה וברגע שנמצא מספר רב של חולים, משרד הבריאות הנחה אותנו לא לקיים את המשחק", הסביר כלפון לספורטו1 והוסיף: "התברר שבחדרה יש מספר חולים גבוה. אם היה מדובר בשחקן אחד, אין לי ספק שהיו מאשרים. יש סיכוי שמשחקים נוספים יידחו בהמשך, נתמודד עם הנגיף על פי החלטות משרד הבריאות. נעשה כל מה שאפשר כדי לקיים את הכדורגל תחת הקורונה".

במקביל, מנהלת הליגות פנתה הבוקר למשרד הבריאות במכתב ישיר לעברו של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל, בבקשה להחריג את פעילות הענף ולהגדירו כמפעל חיוני וזאת על מנת להמשיך את המשחקים בזמן הסגר. "תמנע פגיעה כלכלית וספורטיבית אנושה בענף. הכדורגל יהיה אי של שפיות ותקווה עבור מיליוני אנשים בבתים", כתב כלפון לגרוטו (לחצו כאן למכתב המלא).

גם חבר הכנסת יואל רזבוזוב פנה במכתב לשרי הבריאות והספורט, יולי אדלשטיין וחילי טרופר, בדרישה להחריג את ליגות הספורט המקצועניות בישראל, לרבות ליגות המשנה בזמן הסגר. "עלינו להמשיך לאפשר להם לקיים את ליגות הספורט המקצועניות בענפים השונים. עצירה מוחלטת של פעילות הליגות בישראל עלולה להוות מכה קשה לספורט הישראלי מול ארגוני הקבוצות והנבחרות הבכירים באירופה ובעולם", כתב.

יואל רזבוזוב, עופר שלח
יואל רזבוזוב, עופר שלח | דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי