זעם בבני סכנין: "היה חשוב למישהו לפגוע דווקא בנו"

הקבוצה מהמגזר לא נרגעה מה-7:0 המביש מול נתניה וממשיכה להאשים את המנהלת: "צריך להחזיר את הכוח להתאחדות". גם השחקנים חטפו אש: "חלקם באו בגישה של קייטנה. מי שלא ייתן 100%, לא יהיה פה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לא מעט שחקנים ואנשי הנהלה בבני סכנין זעמו בתום ה-7:0 המבזה נגד מכבי נתניה, לאור העובדה שהמשחק התקיים כסדרו,  למרות שהקבוצה הגיעה להתמודדות ללא המאמן אלדד שביט ושוער בכיר. מעבר לכך שחקנים נוספים שוחררו מאימון ביום ראשון וזאת לאחר שהתלוננו על התסמינים של נגיף הקורונה.

"כנראה שהבריאות שלנו לא מעניינת אף אחד. אנחנו מקווים שלא הדבקנו אף אחד אבל זה לא יפתיע אף אחד", אמרו בסכנין והוסיפו: "מה היה קורה אם המשחק היה מתקיים ביום חמישי? הליגה רק במחזור השני ואולי היה חשוב למישהו לפגוע דווקא בנו".

מי שעוד הביע את זעמו בסיום המשחק היה היו"ר מוחמד אבו יונס שנראה מתוסכל לצד חדרי ההלבשה באצטדיון בנתניה ונחוש להתחיל כבר הבוקר (שלישי) בשיחות מול ראשי הקבוצות השונות על מנת לפרק את מנהלת הליגות.

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

"המנהלת בושה ואין לנו צורך בה. צריך להחזיר הכל להתאחדות לכדורגל" אמר יושב הראש לסביבתו. גורם במנהלת אמר בנושא: "סכנין היא לא הקבוצה הראשונה שמגיעה למשחק בהרכב חסר בגלל הקורונה ומשחקים הוכרעו על כר הדשא. כדאי להם לכבד את העובדה שלמרות הקורונה עדיין הליגה מתקיימת וזאת המטרה של כולנו".

גם בקרב השחקנים היה תסכול גדול: "אנחנו אולי נראנו בושה אבל לא היינו הבושה הכי גדולה בערב הזה. אם יש שחקנים שמתלוננים על תסמינים ופותחים במשחק זאת בושה וחרפה", אמר אחד משחקני סכנין.

אגב בקרב ראשי הקבוצה גם הביעו את זעמם על השחקנים ואמרו: "אסור לנו לקבל שביעייה בשום מחיר. חלק מהשחקנים באו בגישה של קייטנה ולא ניתן לזה לקרות. מי שלא ייתן מאה אחוז בכל מחיר, פשוט לא יהיה כאן".

איהאב גנאיים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי