בניון תיווך בהעברת גרסיה. יחזור לספרד כמנהל מקצועי?

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

למרות התפטרותו מהמועדון, לספורט1 נודע שכוכב העבר חיבר בין הסוכן ליוונים ובכך סייע לירושלמים למכור את החלוץ הצעיר. בימים האחרונים נשקלת אפשרות כי יעבוד כמנהל מקצועי מחוץ לישראל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זה לא סוד שבעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, ניהל בימים האחרונים משא ומתן להעברת ליוואי גרסיה לא.א.ק אתונה, אך כעת מתברר כי מאחורי העסקה עמד לא אחר מאשר המנהל המקצועי שלו לשעבר, יוסי בניון, שהתפטר לאחרונה מהקבוצה בעקבות פיטורי רוני לוי.

לספורט1 נודע כי בניון יצר קשר עם סוכן ספרדי ונתן לו מנדט למכירת השחקן. הסוכן קיבל שתי הצעות, מא.א.ק אתונה ומאולימפיאקוס, עליה פורסם בספורט1, ודאג להעבירו בסוף ההליך לראשונה. "יוסי בניון היה חלק מהותי מהעסקה", אישר מקורב לעסקה אתמול. "הוא היה בקשר כל העת עם הסוכן ודחף אותו ליוון. למעשה, הוא עזר מאוד לבית"ר בעסקה".

מאז עזב בניון את בית"ר, כך טוענים מקורבים למנהל המקצועי, הוא שוקל את המשך דרכו מחוץ לישראל. בימים האחרונים, כך הם טוענים, בניון בודק אופציה למינויו לתפקיד מנהל מקצועי בספרד או במועדון אחר בחו"ל. "אין יותר מתאים מיוסי לתפקיד הזה", אמר אותו מקורב. "הוא יעשה בחו"ל מה שלא נתנו לו לעשות בישראל ויקבל הרבה כבוד. שם יודעים להעריך אותו".

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי