הערכה בבית"ר ירושלים: משה חוגג יבטל את הקנס

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

שחקנים בקבוצה העבירו ביקורת על אלי אוחנה וטענו: "אמר לנו להגיע להידברות, אבל הוא דאג שנקבל כסף?". עם זאת, הבעלים צפוי לחזור בו למרות כעסו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סאגת השכר בבירה נחשפת. בהמשך לשיחה שנחשפה ביום שישי, בה הודיעו שחקני כי הם וכינו את ההתנהלות כשל "מועדון קטן", כעת נודע שקיים חשש בקרבם: הסיפור הזה יכול להשפיע על העונה כולה.

סאגת השכר המקוצץ של בית"ר ירושלים נמשכת. כפי שפורסם בספורט1 לראשונה ביום שישי, אז שחקני בית"ר ירושלים הודיעו לאלי אוחנה כי הם מתכוונים לתבוע את המועדון בגין כספים שלא שולמו להם, אתמול (שני) הגיע מכתב ההתראה דרך עו"ד רועי רוזן.

במכתב דורשים שחקני בית"ר לשלם להם 20 אחוז בחזרה וטוענים כי מדובר במהלך לא חוקי. "אלי אוחנה אמר לנו שהוא בצד של ההנהלה ולנסות להגיע להידברות. על מה הוא מדבר? הוא דאג שנקבל את הכסף? הוא פנה לחוגג וביקש לשמוע אותנו?", אמר אחד השחקנים. כזכור, השחקנים אמרו לאוחנה בשיחה כי ההתנהלות בבית"ר ירושלים היא כמו במועדון קטן וכי הם התבקשו לוותר על הכסף תמורת הארוחות, דבר שעליו הם לא מסכימים.

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | דני מרון

אחד השחקנים הבכירים בקבוצה אמר אתמול כי "הסיפור הזה יכול להשפיע על העונה כולה. כשהראש לא בכדורגל, מה מצפים שיקרה?". עידן ורד ממשיך לשמש כצינור המקשר בין ההנהלה לשחקנים. חלק מהשחקנים טוענים כי ורד לא מעוניין להגיע לפיצוץ, אולם שליחת המכתב, כפי שהשחקנים התריעו בפני אוחנה ביום חמישי, עשויה לשנות את התמונה.

לאור כל זאת, גורמים בבית"ר העריכו הבוקר כי למרות הכעס שלו על השחקנים, משה חוגג יבטל בסופו של דבר את הקנס, בידיעה שהוא לא חוקי. יחד עם זאת, ישנה אכזבה מחלק מהשחקנים שהחליטו לצאת למאבק. "שום דבר לא אישי, רצינו פשוט את הכסף שלנו, כל עובד אחר היה דורש זאת. עדיין לא הלכנו לתביעה", אמר אחד השחקנים.

בתוך כך, אחרי מכירת ליוואי גרסיה, שנפרד אתמול מהשחקנים בהתרגשות מסוימת, בית"ר מקווה שגם אנטואן קונטה יעזוב. הוא עזב בשל הסגר הצפוי וסוכנו טוען כי בימים הקרובים ימצא את היעד הבא שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי