ראשי חדרה במסר לשחקנים: "מי שיעבור על הנהלים – ייענש בחומרה"

הקבוצה חזרה להתאמן לאחר ארבעה ימים בזמן שהמועד החדש למשחק נגד בית"ר שנדחה - עדיין לא ברור. בקבוצה הפצירו בשחקנים להימנע מהתקהלויות: "קיבלנו הזדמנות, הכדורגל ממשיך, לא רוצים שזה ייעצר בגללנו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בצל "מכת הקורונה" שפוקדת אותה, הפועל חדרה חזרה בשעה טובה לאימונים בחלוף ארבעה ימים, לאחר שקיבלה את האישור הרשמי ממשרד הבריאות ומנהלת הליגה. כזכור, כבר ביום שישי נודע כי המאמן שרון מימר נמצא חיובי לנגיף הקורונה ולאחריו גם ארבעה אנשי צוות נוספים ושני שחקנים. גם החלוץ אסי גומה שאומנם נבדק ויצא שלילי התלונן לאחרונה על תסמינים ובשלב זה לא חזר להתאמן עם הקבוצה.

המשחק מול ביתר ירושלים נדחה כאמור ובשלב זה לא ברור מתי יתקיים. בינתיים הוחלט כי הצוות המקצועי של קבוצת הנוער בראשותו של רון קלר יעמוד על הקווים במשחק הקרוב ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (20:15, שידור ישיר בספורט2) . למעשה קלר שימש כעוזר המאמן במשך שנתיים וכעת ישמש כמאמן ראשי בתיאום מלא עם מימר.

בהנהלת המועדון ערכו שיחה קשה עם השחקנים ושלחו מסר ברור: "קיבלנו הזדמנות, הכדורגל ממשיך ולא נעצר, נצלו זאת. המקרים האחרונים באו בעקבות התקהלויות כאלה ואחרות וכעת הנוהל ברור – יוצאים לאימונים ולמשחקים וזהו. אנחנו לא רוצים שהכדורגל הישראלי ייפגע בגלל מישהו מאיתנו. אם חלילה יימצא שחקן שעבר על הנהלים, הוא ייענש בעונש החמור ביותר".

אסי גומה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי