אחרי יותר משנה: בית"ר החליטה להחזיר את אוחנה למגרשים

הקשר צפוי לקבל דקות ראשונות בשבוע הבא. השחקנים וההנהלה ייפגשו לאחר החג במטרה לסגור נושא הקיצוץ. מתיחה לעידן ורד. ניסיון לסגור את עסקת מתאוסיניו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, עידן ורד, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי – כך עולה מתוך ממצאי בדיקת האולטרסאונד שקיבלה הקבוצה אמש (רביעי). ורד אמור להיות כשיר למשחק ביום שני מול קריית שמונה. כידוע, בית"ר אמורה הייתה לשחק בשבת הבאה גם מול הפועל חדרה במסגרת המשחק שנדחה, אולם היום הוא נדחה פעם נוספת למועד לא ידוע.

אגב, ורד והשחקנים הבכירים לקחו הפסקה במשא ומתן מול המועדון לגבי נושא הקנס שספגו. הוא יחודש רק לאחר החג כששני הצדדים ייפגשו במטרה לסגור את הנושא. השחקנים לא רוצים לצאת לחג באווירה מתוחה ומקווים שהעניין יסתדר במהרה. משה חוגג יחליט היום האם להמריא עד החג לאבו דאבי או שיעשה זאת בשלב מאוחר יותר. שחקני בית"ר מקווים שנציגי לה פמיליה לא יגיעו לאימון ושתחול רגיעה במתיחות שנוצרה בין חלק מהאוהדים למשה חוגג, אחרי תחלופת הפוסטים בניהם.

בעניין אחר: בבית"ר החליטו כי הקשר מיכאל אוחנה יהיה בסגל למשחק הקרוב. הוא יקבל דקות ראשונות, ככל הנראה בודדות בלבד, לקראת סיום המשחק. אוחנה נפצע באוגוסט 2019, במשחק מול הפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו ומאז לא חזר למגרשים. בשורה טובה מגיעה מכיוונו של חנן ממן, שמראה שיפור באימונים.

במועדון מנסים לסגור את עסקת הקשר מתאוסיניו (22), שמשחק באמריקה מיניירו מליגת המשנה בברזיל. בית"ר מנסה ללחוץ כדי לקחת את השחקן בהשאלה עם אופציה לרכישה. דראפיץ' וברדה מחפשים גם חלוץ זר צעיר. במידה ולא תחתים אותו, תבחן גם את אופציית הקשר הפורטוגלי של אנטוורפן, איבו רודריגס (25), שצפוי לעבור בהשאלה בתחילת החודש הבא לאור דקות המשחק המועטות שהוא מקבל.

מתאוסיניו
מתאוסיניו | Alexandre Loureiro/Getty Images

בית"ר אמורה לקיים ביום ראשון בערב, לאחר צאת החג, את האימון המסכם שלה. ייתכן ששלום אדרי לא יהיה בסגל למשחק בשל העבודה שהחסיר מספר אימונים בשל בדיקת קורונה שעבר, לאחריה קיבל תשובה שלילית וחש בטוב. שי קונסטנטין חולה אך אמור להיות כשיר למשחק ולפתוח בהרכב. סנטיאגו אוקמפוס לו הוצאה ויזה, עדיין לא קיבל את כרטיס הטיסה וישנו ניסיון להנחית אותו בארץ ביום ראשון. כך או כך, הוא לא יהיה בסגל וימתין לבדיקת קורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי