דוניס: "עדיין לא סיימנו להתחזק, הרמה של הישראלים גבוהה"

מאמן מכבי ת"א התראיין ביוון והבהיר כי האלופה בחיפושים אחר זרים נוספים. על זלצבורג: "חזקה יותר מהיריבות שפגשנו". החיבור לפנאתינייקוס: "אישאר אוהד שלה כל החיים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פתיחת העונה בליגת העל לא הייתה כל כך מוצלחת עבור גאורגיוס דוניס ומכבי תל אביב, אך באירופה הצהובים עומדים בציפיות עד כה וכבר הבטיחו את מקומם בשלב הבתים של הליגה האירופית. שלושה ימים לפני שהאלופה פוגשת את רד בול זלצבורג במשחק הראשון על הכרטיס לליגת האלופות, המאמן היווני התראיין היום (שבת) לתקשורת בארצו והתייחס לקרב מול האוסטרים, כאשר בנוסף הוא הדגיש את החיבור שלו לקבוצתו הקודמת, פנאתינייקוס.

"זלצבורג יריבה חזקה יותר מאלו שפגשנו עד כה", אמר דוניס לרדיו 'אובר' היווני, "ריגה, סודובה ודינמו ברסט אולי משחקות באותו סגנון, אך הן קבוצות שונות. לזלצבורג סגל צעיר והיא נשארה חזקה למרות מכירתם של מינאמינו והולאנד".

המאמן הבהיר כי מכבי ת"א מחפשת רכש נוסף: "יש לנו מקום לשישה זרים, אבל נכון לעכשיו יש רק אחד בסגל כי עדיין לא סיימנו להתחזק. הרמה של השחקנים הישראלים די גבוהה".

על התקופה בפנאתינייקוס סיפר: "בשביל מאמן חדש, זו זכות לקבל כל מה שהוא מבקש מההנהלה ולכן זה טוב שלפויאטוס (המחליף שלו) יש מספיק משאבים. אני לא מקנא בו, למרות שהתנאים שלי היו שונים. השגתי את המטרה שלי, רציתי לעזור לפאו בתקופה הגרועה ביותר בהיסטוריה של המועדון ואני מרגיש שהצלחתי. אהיה אוהד פנאתינייקוס כל חיי".

"הרמה של הישראלים די גבוהה" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי