סגל נגד סכנין: "היה עדיף שיתרכזו בהכנות ולא בדחיית המשחק"

בעלי נתניה עדיין כועס על הקבוצה מהמגזר שניסתה לדחות את המשחק בו הובסה 7:0: "אסור להאשים את כל העולם גם כשנראה שנעשה לך עוול, צריך לפעול בצורה מכובדת ולא בהודעה סוחפת לייקים". וגם: מתי החל כל הבלאגן

(גודל טקסט)

לפני שישה ימים הביסה מכבי נתניה 0:7 את בני סכנין במשחק שהיה אמור להיערך ביום שבת ונערך יומיים באיחור. הקבוצה מהמגזר ביקשה לדחות את המשחק משום שחסרה את המאמן אלדד שביט ומספר שחקנים לאור התפרצות נגיף הקורונה, אך נענתה בסירוב. כעת, בעלי נתניה, אייל סגל, שהרבה להתבטא בעניין בימים האחרונים, צבר כעס בכל זאת על בני סכנין והרגיש צורך עז להבהיר את עמדו שוב. בפוסט שכתב בקבוצת אוהדים, סגל מעביר ביקורת על הקבוצה מהמגזרת שפעלה לא נכון, טוען שהיה חובה להענישה לאחר החגיגות עם הקהל במשחק העלייה לליגת העל ומסביר מדוע אסר על שחקניו וגם על הצוות המקצועי להתראיין.

"בעולם שההשפעה על דעת הקהל בכלל והתנהלות האנשים בפרט(שמוצג היטב ב"מסכי עשן המלכודת הדיגיטלית"), יש לכולנו אחריות רבה על כל משפט שנכתב/נאמר ובעיקר על אלו שלא", פתח סגל את דבריו. "אמר לי חבר יקר שעשה ועושה לא מעט בעולמנו, שמעולם הוא לא מצטער על מה שהוא לא אמר".

בהמשך התייחס לאיסור להתראיין: "זו בדיוק הסיבה, שאנחנו חוסכים מהשחקנים והצוות להתראיין (גם כך, חייבים להתראיין לפני ואחרי משחק ויש "כאלו", שעושים בזה שימוש ימים אחר כך) וכשיש סיבה מהותית להעברת מסר, זה נעשה בזמן הנכון ועל ידי מי שאמון על המסרים".

שחקני מכבי נתניה חוגגים נגד בני סכנין | דני מרון

סגל תקף את סכנין: "כשלפני חודשיים נפתח יציע לקהל (למרות האיסור החד משמעי), במשחק העליה ואותם אוהדים (של סכנין) נכנסו בסיום ההתמודדות לשדה המשחק, להתמזג עם השחקנים. והכל, ללא ענישה קשה וחד משמעית – נזרעו הזרעים הראשונים לבכי והנהי של לפני ואחרי המשחק האחרון, בעיקר שרק לפני חודש דרשו אותם ראשי מועדון ממכבי ת"א להתייצב מולם כרגיל בגמר גביע הטוטו, גם שכבר אז "נשאים"הסתובבו בקרבת ובתוך המועדון.

הבעלים המשיך והתייחס ל-0:7: "לו הם היו עוסקים בהכנת הקבוצה להתמודדות ולא בדחיית המשחק, סביר להניח שזה היה משפיע על הנעשה בשדה המשחק".

מסר לעתיד לגבי המשך העונה: "כך גם היום כשאת הנעשה אין להשיב וכל עיסוק בעבר במקום בעתיד, ישפיע שבעתיים על המשך העונה. ולכל אלו שבעתיד מתכוונים לנסות לדחות משחק או שניים, ע"י הרעשה אינסופית של כמות "הנשאים" ואלו שחשים בתסמינים בקרבתכם, ראו את עצירת הפעילות של הפועל חדרה וסכנין, כסימן לבאות, בעיקר שהחזרה לאחר מכן, תהיה לא פשוטה, כשאצל האחרים, העסקים כרגיל".

החגיגות בדוחא | מאור אלקסלסי

סגל סיכם את דבריו: "זה נכון ליום-יום האישי שלנו, זה נכון להתנהלות מול "רעשים" מבחוץ ובעיקר מבית, זו בדיוק הסיבה שלא בכל שני וחמישי, אנחנו יוצאים בכותרות ומאשימים את כל עם ישראל ואשתו בעוולות שנגרמות לנו, גם שמשוכנעים שהצדק לצידנו. כשצריך לפעול פועלים, אך עושים זאת מול הגורמים הרלוונטים ולא בהודעה סוחפת לייקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי