לואנדרסון: "רק אני ומשפחתי יודעים מה עבר עליי". גם יזן נאסר נדבק

לואנדרסון ברגע החתימה. פרידה מהירה | בני סכנין, רשמי

הברזילאי, שלא התאקלם והתיר את חוזהו חודש לאחר שחתם, נפרד: "לא מכבדים שם ספורטאים. עברתי שיעור לא קל". אלדד שביט החלים מקורונה ויצא מבידוד, אך שחקן נוסף נמצא חיובי במקביל לבקשה לשוב לאימונים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כחודש בלבד לאחר שחתם בבני סכנין, לואנדרסון עזב בשבוע שעבר את ישראל והמריא למולדתו וזאת לאחר שפנה לקבוצה מהמגזר וביקש להתיר את חוזהו. הברזילאי, שלא התאקלם בצורה טובה ורשם הופעת ליגה אחת בתור מחליף, נפרד היום (שלישי) מהמועדון בפוסט זועם שפורסם בעמוד האינסטגרם שלו.

לואנדרסון כתב: "זהו פוסט פרידה מהמועדון שלי. המסע לא היה כמו שחשבתי שיהיה. לא מכבדים שם ספורטאים. רק אני והמשפחה שלי יודעים מה עברתי בתקופה הקצרה הזו בסכנין. זה היה שיעור וזה לא היה קל. תודה לאל שחזרתי למשפחתי, אני זוכה לתמיכה ואהבה ובעזרת השם בקרוב אהיה מוכן לחזור לשחק".

כאמור וכפי שפורסם בספורט1, לואנדרסון נפגש לאחרונה עם ראשי בני סכנין וביקש להקדים את הטיסה חזרה לברזיל. במועדון הסבירו כי הקשר סבל מקשיי התאקלמות ובעצמו ביקש לעזוב ועל כן הצדדים התירו במהרה את החוזה.

בינתיים, המאמן אלדד שביט החלים מקורונה ויצא מבידוד. בשעות הבוקר פנו ראשי סכנין למשרד הבריאות ולמנהלת במטרה לחדש את האימונים, דבר אשר עשוי לקרות רק לאחר בדיקת קורונה נוספת שתעבור הקבוצה, אך במקביל, שעה קלה לאחר מכן נודע על חולה חדש: יזן נאסר.

יזן נאסר
יזן נאסר | מאור אלקסלסי

"יזן נאסר היה פעיל באופן מלא עם הקבוצה ואף היה רשום בסגל של 'משחק הקורונה'", הודיעה סכנין, "הוא עבר בדיקה בשבת והיום קיבל תשובה שהוא נמצא חיובי. מועדון הכדורגל בני סכנין מצפה רק מגוף אחד לקחת אחריות על קיום 'משחק הקורונה', לגוף הזה קוראים מנהלת הכדורגל. זה הגוף שבהחלטה נבונה, דחה את המשחק המקביל לנו, אך באטימות רבה וחסרת תקדים, בנסיבות מחמירות יותר באותה נקודת זמן. בני סכנין מצפה מהמנהלת, להתנהג כגוף שאמור להיות רציני, כזה שיודע לקחת אחריות על החלטות שגויות, להודות בהן, ללמוד אותן, להסיק מסקנות ולפעול בהתאם".

באשר לכארם ארשיד מהפועל רעננה, שהיה גבוה ברשימת הרכש, החלוץ העלה מספר פעמים את דרישותיו הכספיות ובסכנין החליטו בשלב זה ללכת על שחקן זר במקומו. "אנחנו חייבים להתחזק בשלושה שחקנים טובים והמטרה היא להשלים את הסגל במהרה כדי שייכנסו לעניינים", אמרו בקבוצה.

View this post on Instagram

Olá meus amigos, seguidores e familiares, venho por meio desta nota me despedir do clube no qual eu estava. Não foi como eu pensava que seria, algumas palavras jogadas ao vento, nenhum respeito com o atleta, foi oferecido algo que não foi cumprido, somente eu e a minha família sabe o que eu passei neste pequeno período fora do Brasil. Foi uma lição, um aprendizado, e meu conselho para alguns atletas cuidem com o que é oferecido, não foi fácil. Hoje graças a Deus já estou de volta, estou com a minha família, já recebendo todo apoio, amor e carinho. Vamos seguir em frente para um próximo objetivo, logo se Deus quiser estarei pronto para voltar a batalha. 🙏🏻🙌🏻👊🏻

A post shared by Luanderson Oficial (@luanderssonoficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי