עוד חיזוק הגיע: הקשר לואנדרסון חתם בסכנין

הקשר הברזילאי (31) ששיחק אשתקד בליגה השנייה במולדתו, הרשים את המאמן ביכולותיו הפיזיות ויהיה הזר הרביעי העונה. פלאח עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם עדיין לא עברה בבקרה התקציבית וצפויה להגיע לגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב בהרכב חסר, אך במועדון ממשיכים בבניית הסגל. היום (רביעי) הודיעה הקבוצה מהמגזר על החתמתו של הקשר הברזילאי לואנדרסון (31). אשתקד שיחק הקשר, שמתנשא לגובה 1.87, בקבוצת נאוטיקו מהליגה השנייה במולדתו. היכולת הפיזית שלו הרשימה את המאמן אלדד שביט. הברזילאי יהיה הזר הרביעי של הקבוצה יחד עם איקוום אוטין, אוסלבדו הנריקס ואמרי וולשמן.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת גמר גביע הטוטו. גם בקרב השחקנים זעמו על בקשתה של מכבי תל אביב לדחות את המשחק מחשש לבעיות סביב הידבקותם של שחקני סכנין במגיפת הקורונה. "כולנו מתאמנים כאן ושיחקנו שלושה משחקי גביע הטוטו, אחד מהם בדוחא מול מכבי חיפה" אמר אחד השחקנים והוסיף: "אם במכבי תל אביב חוששים מאיתנו אז אולי זאת מחמאה".

בינתיים, הבלם סארי פלאח חזר לאימונים לאחר שנעדר מספר ימים משום שלא חש בטוב. השחקן גם עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי. שחקן נוסף שחזר לאימונים וכנראה לא ישחק מול האלופה הוא הקשר מוטי ברשצקי שטרם עבר בבקרה התקציבית. הקשר חשש להגיע לאימונים בטענה שעשוי להידבק בקורונה ואף סיפר כי זאת מתוך דאגה להוריו, אבל בסכנין הצליחו להרגיעו.

סארי פלאח. הבדיקה שלילית | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי