נתניה רוצה את נאור סבג, אקיניימי ייעדר כחודש וחצי

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

קשר הפועל באר שבע מעורר עניין אצל היהלומים ומחכה להחלטה של אבוקסיס לגבי עתידו, הבלם נפצע בשריר הירך האחורי. בן אז'ובל צפוי להצטרף בתוך שבוע, קמבור מוכנה לדון בשחרור ואן דר קאפ

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה להתכונן למשחק מול מכבי תל אביב ביום שבת במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, אך עדיין לא ברור אם המשחק יתקיים. הצהובים סובלים מ"מכת קורונה", כאשר תשעה שחקנים ועוד שמונה אנשי צוות נדבקו בנגיף וייתכן כי משרד הבריאות ישהה את פעילותה, כפי שעשה במקרים של בני סכנין והפועל חדרה.

עם זאת, נתניה מתייחסת כרגע למשחק כאילו יתקיים כרגיל, שכן היא לא קיבלה בינתיים הנחיות אחרות. כמו כן, בקבוצה התעדכנו אתמול (שלישי) בהודעתה של בני סכנין על נדבק נוסף ששהה במשחק בין הקבוצות והגיבו: "עברו עשרה ימים. מישהו יכול להגיד שהוא לא נדבק באירוע כלשהו?". הבלם אקינסולה אקיניימי עבר בדיקת אולטרסאונד בה התגלה כי סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, והוא צפוי לחזור למגרשים בתוך 4-6 שבועות.

במקביל, נתניה ממשיכה במשא ומתן עם קיליאן ואן דר קאפ. הבלם ההולנדי בן ה-21 כבר הביע נכונות להצטרף, וקבוצתו קמבור (מהליגה הולנדית השנייה) מוכנה לדון במכירתו, והיהלומים מנהלים מו"מ גם מול המועדון וגם מול סוכנו של ואן דר קאפ.

קיליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

כמו כן, לספורט1 נודע ששם נוסף שעלה בנתניה הוא של נאור סבג. כבר בשבוע שעבר נתניה התעניינה בשחקן הפועל באר שבע, שכרגע ממתין לדעת אם ישוחרר או לא. אליניב ברדה ואסי רחמים מנסים ללחוץ שיישאר, והמאמן יוסי אבוקסיס יקבל את ההחלטה הסופית. שחקן אחר שצפוי לחתום במועדון עד תחילת השבוע הבא הוא בן אז'ובל. בדיקת האולטרסאונד של החלוץ נדחתה, אך הוא כבר שב לאימוני ריצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי