בשורות קשות למכבי נתניה: ארבעה שחקנים ואיש צוות חיוביים לקורונה

שחוביץ', וייר, גנדלמן ושרעבי נדבקו, במועדון הודיעו כי הם חשים בטוב וללא תסמינים. בשל הסגר והפסקת האימונים, ואן דר קאפ ינחת רק בעוד שבועיים וישמור על כושר במולדתו. וגם: הקבוצה תקבל 1% מעסקת דיא סבע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכה למכבי נתניה: לאחר שהתקבלו כל תוצאות בדיקות הקורונה שנערכו אתמול (חמישי) בקבוצה, התגלו חמישה חיוביים: זלאטן שחוביץ', עידו וייר, עמרי גנדלמן, ירין שרעבי ועוד איש צוות. המועדון הודיע כי כולם חשים בטוב ונמצאים בקשר עם משרד הבריאות ומנהלת הליגות. יש לציין כי שרעבי היה זה שהראה תסמינים ראשון ולכן לא התאמן מאתמול, ואילו שחוביץ' היה אמור להצטרף לנבחרת סרביה הצעירה, אליה קיבל זימון.

עוד לפני כן, הקבוצה השלימה אמש את צירופם של שני שחקנים חשובים בדמותם של בן אז'ובל, שכבר הספיק לערוך אתמול חצי אימון עם הקבוצה כחלק מהחלמתו מהפציעה בשריר הירך האחורי, והבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ.

למעשה, המו"מ עם הבלם החצי קמרוני בן ה-21 החל רק לפני שבוע, כאשר תחילה, ואן דר קאפ שלל הגעה לישראל, אך לאחר ששוחח עם מספר שחקנים הולנדים וביניהם אטיין ריינן, אקס מכבי חיפה אותו הוא מכיר מכרונינגן, הוא קיבל את ההחלטה להגיע ארצה. גם הקפטן אלמוג כהן הספיק לשוחח עם שחקן הרכש.

קבוצתו קמבור סירבה להשאילו והסכימה רק על עסקת מכירה, כאשר בנתניה ישלמו דמי העברה בעבור ואן דר קאאפ שצפוי לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות. הוא צפוי להגיע לארץ רק בעוד כשבועיים, כאשר הוחלט כי הוא ישמור על כושר עם מאמן אישי בזמן הזה, וזאת לאור מציאות הסדר ואי האימונים של הקבוצה.

קיליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

בינתיים, בנתניה מחפשים לבלם דירה, כאשר הוא יגיע לארץ, הוא צפוי להיכנס לבידוד בן שבועיים. יש לציין, שאביו ההולנדי, התגורר בעבר בישראל לצורך עסקיו לפני למעלה משלושים שנים. גם המאמן ריימונד אטוולד, הספיק לשוחח עם הבלם וסיפר לו על העיר, על המועדון ועל הקהל כשבנוסף הוא שטח בפניו את תכנית האימונים הקשוחה.

בנתניה מחכים להתפתחויות בעסקת דיא סבע שעשוי לעבור לשחק באל-נסאר מאיחוד האמירויות, כאשר הקבוצה צפויה לקבל דמי סולידריות שיהוו אחוז אחד מערך העסקה.

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי