תורג'מן: "מבינים את הבעיה, אבל חשוב לשמור על מסגרת של אימונים"

מאמן כפ"ס דיבר על השבתת הכדורגל הישראלי: "כל שבוע בלי אימונים הוא משמעותי, השחקנים עלולים להסתכן בפציעות". גם עידן שום התייחס: "זו פגיעה גדולה שיהיו לה השלכות". הקבוצה הפסידה לפ"ת במשחק אימון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר פתיחת עונה שכללה שני ניצחונות משלושה משחקים, הפועל כפר סבא היא בטח מהקבוצות שיכולות לראות את עצמן יותר מאוכזבות מעצירת ליגת העל בפרט והאימונים בכלל.

"אנחנו מקווים שאחרי יום הכיפורים, האימונים יחזרו, על-מנת שברגע שיהיה אפשר לחזור לשחק, זה יהיה באופן מיידי" אמר נציג הבעלים עידן שום, בשיחה עם ספורט1. "כמובן, שאם זה לא יקרה, זו פגיעה גדולה מאוד ושיהיו לה השלכות על כל המועדונים הן כלכלית והן מקצועית".

גם המאמן עמיר תורג'מן, התייחס לסוגיה: "אנחנו כמובן מבינים את הבעיה, אבל חשוב לשמור על מסגרת של אימונים ולחזור בהקדם להתאמן. כל שבוע בלי אימונים הוא משמעותי. לוקח זמן לחזור לכושר ויש פה אפילו עניין שעשוי לסכן את השחקנים בפציעות. כמובן שרצינו להמשיך את המומנטום, אבל זה מה שהוחלט".

הבוקר (שישי), הייתה אמורה לפגוש הקבוצה למשחק אימון את מ.ס אשדוד, אך בשל שינוי בלוח הזמנים, היא התארחה אצל מכבי פתח תקווה במתחם האימונים במלאבס והפסידה 3:1.

שחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי