טורה יושאל לקריית שמונה, שהתאכזבה מהסגר: "המומנטום עלול להיעצר"

סאקו טורה | מאור אלקסלסי

אחרי שמכבי חיפה השלימה את מכסת הזרים שלה, הקשר יעלה צפונה עם אופציית רכישה ויהיה הרכש האחרון של קובי רפואה. במועדון מבינים: "פתחנו בצורה פנטסטית. אם לא נוכל להתאמן בזמן הסגר, ייקח זמן לחזור"

(גודל טקסט)

שחקני קריית שמונה יקבלו היום (שישי) תכנית אימונים מיוחדת לקראת הסגר, זאת למרות שבמועדון מאמינים בלב שלם כי מנהלת הליגות תצליח לשכנע את אנשי משרד הבריאות לאפשר לקבוצות ליגת העל להתאמן במהלך התקופה, כאשר המשמעות ברורה: שמירה על כושר לקראת חזרת המשחקים בחודש הבא.

"אם לא נוכל להתאמן בצורה סדירה בזמן הסגר, ייקח זמן עד שנצליח לשוב לכושר שבו אנחנו נמצאים כיום", הבהירו שחקנים בקריית שמונה. "זה פוגע בנו ספציפית, כי פתחנו את העונה בצורה פנטסטית ועכשיו המומנטום עלול להיעצר", הוסיפו.

כידוע, המשחק של קריית שמונה מול בית"ר ירושלים נדחה שעות ספורות לפני פתיחתו וזאת לאחר שנמצא שחקן חיובי לקורונה בסגל הקבוצה הצפונית. עוד באותו ערב ערכו בקבוצה בדיקות קורונה ולמעט את אותו נדבק, שהתגלה לפני כן, כולם נמצאו שליליים. "פעלנו על פי הנהלים", הבהירו במועדון. "ברגע שבאסל שעבאן נמצא חיובי והודיע כי הוא לא מרגיש טוב, נאסר עליו להגיע למתחם האימונים".

בינתיים, קריית שמונה צפויה לצרף בקרוב שחקן חיזוק בדמותו של סאקו טורה ממכבי חיפה. כזכור, לפני מספר שבועות פנה הבעלים איזי שרצקי לנשיא הירוקים יעקב שחר והביע רצון להשאיל את הקשר עם אופציית רכישה. בשורות הקבוצה מהכרמל המתינו עד להגעתו של הזר השישי, גודסוואי דוניו, אשר נחת בארץ ויחתום בכפול לבדיקות הרפואיות, מה שיסלול את דרכו של טורה, שצפוי להיות הרכש האחרון של הקבוצה הצפונית.

סאקו טורה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי