בכר זכה למחמאות: "הווינריות שלו הייתה חסרה לנו בשנה שעברה"

אחרי ה-1:2 הגדול על רוסטוב, במכבי חיפה מרוצים מאוד מהמאמן. רוקאביצה ואבו פאני יקבלו הצעות לחוזים חדשים, דוניו יעבור היום בדיקות רפואיות. שועה לא יתאמן עד ההחלטה הסופית על עתידו, חשש מנדבקים נוספים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה חגגו במשך דקות ארוכות לאחר הניצחון הסנסציוני ברוסטוב אמש (חמישי) בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אשר הבטיח לירוקים מפגש מרתק במיוחד נגד טוטנהאם וז'וזה מוריניו בשלב הפלייאוף של המפעל המשני של אופ"א בשבוע הבא.

עוד לפני ההתמודדות ברוסיה, השחקנים הבינו שניצחון על רוסטוב ימשיך את האימונים באופן סדיר לעוד שבוע לפחות. כידוע, משרד הבריאות העניק אישור חריג לקבוצות שמשחקות באירופה להמשך הפעילות במקביל להחלטה להשבית את הכדורגל הישראלי עד תום הסגר.

צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על רוסטוב

במועדון החמיאו בראש ובראשונה למאמן ברק בכר, על ההכנה לקראת המשחק וגם על ההחלטה להמר על דולב חזיזה, למרות שלא תורגל בהרכב: "מעבר להיותו מאמן ברמה גבוהה, בכר הוא ווינר בכל רמ"ח אבריו ואינו מוכן להפסיד בשום תחרות ובטח במשחק כזה. הווינריות שלו הייתה חסרה לנו בשנה שעברה", אמרו בחיפה אחרי הניצחון.

גם צמד הכובשים ניקיטה רוקאביצה ובעיקר מוחמד אבו פאני, זכו לשבחים ובקרוב מאוד השניים יוזמנו למשרדי המועדון על מנת להאריך את חוזיהם. האוסטרלי יקבל חוזה לעונה נוספת, בעוד אבו פאני יזכה לחוזה ארוך טווח לחמש שנים, כפי שפורסם כאן לראשונה.

מכבי חיפה צפויה לנחות במהלך היום בישראל וכבר מחר להתחיל בהכנות למשחק מול הספרס שייערך בלונדון ביום חמישי הקרוב. באופן טבעי ישנו חשש מבדיקות הקורונה שצפויות להיערך וזאת לאחר הבדיקה החיובית של ההולנדי יאניק ווילדסחוט בשבוע שעבר: "אנחנו מקווים כי מדובר במקרה חד פעמי", אמרו במועדון הירוק.

מעבר לכך, במועדון עדיין רוצים להמשיך את מסע הרכש. הזר הנוסף של הירוקים יהיה גודסוואי דוניו, שנחת בישראל ויעבור בדיקות רפואיות. הגנאי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, יהפוך לזר השישי בקבוצה ובעקבות כך הקשר הגמבי סאקו טורה יושאל בקרוב רשמית לקריית שמונה.

בנושא ירדן שועה, שכמו ווילדסחוט לא המריא לרוסיה מכיוון שלא חש בטוב ולאחר מכן ביקש לעזוב, עדיין אין חדש. מכבי חיפה החליטה באופן רשמי לא להתעסק בנושא החלוץ בזמן שהקבוצה שוהה ברוסיה, אך לאחר יום הכיפורים נראה כי תיערך פגישה בין הצדדים. בכל מקרה, בשלב זה נראה כי החלוץ לא יחזור לאימוני הקבוצה עד ההחלטה הסופית לגבי עתידו.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי