דוניו חתם רשמית במכבי חיפה, אבו פאני מעורר עניין בטורקיה

גודסוויי דוניו , חתם באופן רשמי | מכבי חיפה האתר הרשמי

מכבי חיפה נחתה בישראל לאחר שהפתיעה ברוסיה את רוסטוב: "היה מסע ארוך, אבל מרגש". יעקב שחר בירך את השחקנים בטיסה, דוניו עשוי להיכלל בסגל לטוטנהאם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר תקלה במטוס ומסע בן 10 שעות מרוסיה לישראל, שחקני מכבי חיפה נחתו אמש (שישי) בנתב"ג. במהלך הטיסה השחקנים ערכו קידוש וזכו לברכה מנשיא המועדון, יעקב שחר, על הניצחון המרשים ברוסיה וההעפלה לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית, שם יפגשו ביום חמישי בלונדון את טוטנהאם.

בצל הסגר הכללי המדינה, כבר מחר השחקנים יחזרו לאימונים ויחלו בהכנות למשחק מול טוטנהאם וז'וזה מוריניו. מי שעשוי להיכלל בסגל למשחק הוא חלוץ הרכש החדש של ברק בכר, גודסוואי דוניו שנחת בישראל ביום חמישי וחתם היום באופן רשמי לשנתיים בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ויערוך כבר הערב את אימון הבכורה שלו עם הקבוצה, שילבש את החולצה מספר 23.

הגנאי בן ה-25 שיחק בעונה האחרונה בליגה הדנית במדי נורדסאלנד. החלוץ, שיכול לשחק גם בכנפיים, גדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי והושאל ליורגודן ופלקנברג מהליגה השבדית הבכירה. לאחר מכן עבר בהעברה חופשית לדנמרק, ובחצי השני של העונה הקודמת הושאל לדינמו דרזדן מהליגה הגרמנית השנייה. מאז הצטרף לנורדסאלנד בתחילת 2016, החלוץ כבש 26 שערים ב-76 הופעות ליגה.

בראיון לספורט1 בשבוע שעבר אמר דוניו: "אני יודע שמכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל עם הרבה שחקנים איכותיים שמשחקים גם באירופה".

גודסוויי דוניו | מכבי חיפה / האתר הרשמי

מי שעלה לכותרות בימים האחרונים הוא מוחמד אבו פאני, שהציג משחק אדיר ברוסטוב ולאחר מכן התפרסם בכלי התקשורת באנגליה, לאחר שהתגרה בהארי קיין ועל כך התנצל בהמשך. לספורט1 נודע כי מספר קבוצות מהליגה הטורקית, ביניהן טרבזונספור, הביעו עניין בקשר הצעיר עוד בתחילת הקיץ, אך המגעים לא הבשילו לעסקה ובחיפה ינסו להאיץ את המגעים להארכת חוזהו, לאחר שכבר קיבל הצעה לחמש שנים נוספות בכרמל, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. גם ניקיטה רוקאביצה יקבל הצעה לחוזה חדש בקבוצה בקרוב.

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בסאגת ירדן שועה, כאשר סוכנו החדש, דודו דהאן מחפש לו הצעות מקבוצות בחו"ל. בחיפה סימנו את תומר חמד ומאוויס צ'יבוטה כמחליפים פוטנציאליים, אך הסיכויים לכך נראים קלושים כרגע. שועה, אגב, לא ייצא עם הקבוצה ללונדון ובחיפה מבהירים כי למרות בקשתו לעזוב, הוא עדיין חלק מהקבוצה ובימים אלה שומר על כושר ומתאמן באופן פרטני לאחר שקיבל הנחיות מהצוות המקצועי. בעקבות כללי הקפסולה, שועה ישוב לאימונים עם חבריו רק לאחר שהקבוצה תחזור מפלייאוף הליגה האירופית ולאחר שיעבור בדיקת קורונה. (קראו ידיעה נפרדת)

בנוסף, המגעים מול טאלב טוואטחה נמשכים ובקבוצה גילו אופטימיות בימים האחרונים לגבי האפשרות שמגן לודוגורץ יחזור לקבוצת נעוריו. כידוע, טוואטחה לא נמצא בתוכניות של הבולגרים ובחיפה מאמינים שהפערים הכספיים ייסגרו לפני תום מועד חלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי