בעיה לבית"ר: התפוצצה עסקת העברתו של קונטה לאולימפיאקוס

היוונים הודיעו על החתמת מגן טוניסאי, בבירה חוששים שהצרפתי לא מתאמץ לעבור משום שהוא רוצה לעזוב בחינם. חוגג ביוון, אוקמפוס טרם נחת בישראל, בקבוצה ממתינים לאישור

(גודל טקסט)

אולימפיאקוס היוונית הודיעה לפני כניסת יום הכיפורים על החתמתו של המגן הטוניסאי מוחמד דראגר, אותו רכשה מפרייבורג הגרמנית תמורת מיליון יורו. בבית"ר ירושלים הבינו כי היוונים לא ירכשו מגן ימני נוסף ועל כן בקבוצה מקווים שהשחקן ימצא עד השבוע הבא קבוצה אחרת.

מאז הדיווח ביוון, בבית"ר קיוו כי השחקן יעבור לרשותם של היוונים, זאת כדי לצרף חלוץ זר וללא קשר לפנות תקציב כדי לצרף, אולי בהמשך, גם חלוץ ישראלי במקום שלומי אזולאי, שהודיע למועדון כי הוא מתכוון לעזוב בכל מקרה (אם לא למועדון בחו"ל, יעזוב לקבוצה בארץ). בסביבתו של השחקן אמרו כי הוא בודק אופציות אחרות, אולם במועדון לא בטוחים שהשחקן עושה הכל כדי לעבור. במקרה שלא יעבור עד סוף השבוע הבא, במועדון עשויים לשחררו בחינם.

הבעלים משה חוגג שוהה ביוון, אבל הוא אמור לנחות במהלך השבוע בארץ לקראת נסיעתו לאבו דאבי בשבוע הבא. השחקנים קיבלו תכנית אימונים מפורטת והתבשרו כי במהלך השבוע ייתכן שיערכו אימונים או שיחה באמצעות הזום.

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

ומה עם אוקאמפוס? כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי הגעת השחקן מתעכבת בגלל עניינים ביורוקרטים. השחקן עשוי לעלות על טיסה ביום רביעי הקרוב, אך בבית"ר טרם קיבלו אישור לכך. מחר יתברר סופית האם ינחת עד יום חמישי בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי