גיא חדידה: "אני השחקן היחיד שהבקיע עם קורונה"

לאחר תקופה לא פשוטה בה נמצא חיובי לנגיף, קפטן מכבי פ"ת משתף: "הרגשתי תחושה שלא הרגשתי אף פעם, הגוף קיבל סטירה". על השבתת האימונים: "אם הקבוצות שמשחקות באירופה מתאמנות, אין סיבה שקבוצות אחרות לא"

(גודל טקסט)

ה-0:2 של מכבי פתח תקווה על הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השני של ליגת העל היה אומר להיות עוד משחק בקריירה של קפטן המלאבסים, גיא חדידה. הקשר הספיק לזכות קבוצתו את הראשון בפנדל בדקה ה-15, אך בסיום המחצית הראשונה החל לחוש ברע והוחלף. "חשבתי בהתחלה שזו נפילת סוכר, הרגשתי חלש, שהרגליים לא דוחפות. אתה רוצה לדחוף ולתת אבל הגוף לא מקשיב לראש", משחזר חדידה את הסיטואציה הלא נעימה בשיחה עם ספורט1. "דיברתי עם הפיזיותרפיסט, נתנו לי כדורי סוכר להרים את הסוכר אבל לא יותר מדי".

שום דבר לא הכין את חדידה לעובדה שכעבור כמה ימים הוא יימצא את עצמו חיובי לנגיף הקורונה. "עבר עליי לילה קשה. עלה לי החום, הגוף קיבל סוג של סטירה", סיפר הקשר. "נשארתי בבית יום יומיים ורק אז עשיתי את הבדיקה". רק בתחילת השבוע האחרון הוא יצא מהבידוד.

הייתה לך תחושה שאתה חיובי לנגיף?
"הרגשתי לא טוב כבר במשחק, אבל רק כעבור יומיים הייתה לי הרגשה מוזרה. הרגשתי ששום דבר לא משתפר. תחושה שלא הרגשתי אף פעם. מין חולשה כזו בפלג הגוף התחתון. התחלתי להרגיש שזו לא שפעת רגילה. במשחק עצמו? לא חשבתי שזו קורונה".

גיא חדידה | דני מרון

מה עבר בראש בשבועיים האלה?
"זו לא סיטואציה קלה. אתה רואה משחקים שנדחים כמו מכבי נתניה מול בני סכנין, זו באסה. אני רואה את הקבוצה שלנו משחקת מול מ.ס אשדוד וזה קשה לראות את זה מהבית ושאתה לא יכול לעזור. אתה רוצה להתאמן אבל לא יכול. שבוע בערך לא הרגשתי טוב, בערך משבת עד שבת לאחר מכן. לאט לאט זה התחיל לדעוך. לפחות אני יכול להגיד בצחוק שאני השחקן היחיד שהבקיע עם קורונה".

יש לך כיוון מאיפה נדבקת?
"אין לי באמת מושג. אני שומר על עצמי ולא יוצא מהבית. אף אחד מהקבוצה לא נדבק וגם לא במשפחה שלי, אז קשה לי לדעת. אני רק חושב שצריך להישמע להנחיות ולהישמע לממשלה כדי שנוכל לחזור לשחק כדורגל, כי זו הפרנסה שלנו".

מה דעתך באמת על הפסקת האימונים?
"אני חושב שזה לא ספורטיבי מה שקורה, שנותנים רק לקבוצות שמשחקות באירופה להתאמן. אם הן יכולות להתאמן בקפסולה של 20 שחקנים, אין סיבה שקבוצות אחרות לא יוכלו. זה שהם משחקים באירופה זה סבבה, אבל זה יוצר אי ספורטיביות ואיזשהו פער. הבנתי שהמחקרים מראים שלא נדבקים תוך כדי משחק".

שחקני מכבי פתח תקווה | לירון מולדובן

עכשיו כולם בסגר, מזדהים איתך?
"אני הקדמתי את כולם, כולם מצטרפים אליי עכשיו".

בעניין אחר, הקשר ארד בר קיבל זריקה בשבוע שעבר זכר לדלקת באזור האגן ממנה הוא סובל, אך כרגע לא חל שיפור במצבו ובקבוצה שוקלים לבצע זריקה נוספת. במועדון עדיין מחפשים להתחזק בחלוץ זר, אך מו"מ עם חלוץ פולני וחלוץ צרפתי נפלו. "לא קל להביא לפה שחקנים. הרבה מועמדויות נפסלות כי שחקנים לא רוצים לבוא לפה. צריך לזכור גם שבמידה ומביאים זר ויוצאים לחל"ת, אי אפשר לשלוח את הזרים לחל"ת, כך שזה שיקול כספי", אמרו במועדון.

ארד בר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי