קונסטנטין תוקף: "הורסים לנו את הכדורגל. האיכות של הליגה תרד בכמה רמות"

בראיון לספורט1, מגן בית"ר ירושלים תוקף את החלטת משרד הבריאות שהביאה לסגירת האימונים והמשחקים: "לא הגיוני שבאר שבע ומכבי יכולות להתאמן ואנחנו לא. שיחריגו אותנו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

המנכ"ל איתמר גרוטו אמר היום (ראשון) בצהריים לספורט1 כי בית"ר ירושלים וקבוצות הליגה שהקימה לא יוכלו להתאמן החל ממחר בשל האיסור להתאמן. בינתיים, מאחורי הקלעים מתגבשת עמדה אחידה של כדורגלני הקבוצה בנוגע להתנהלות משרד הבריאות. בראיון לספורט1, המגן שי קונסטנטין תוקף את המדיניות החדשה שנוצרה וטוענים כי המשרד וההתנהלות שלו מביא להרס של הכדורגל.

"לטעמי, לא הגיוני שנותנים לשתי קבוצות שמשחקות באירופה להתאמן ולנו לא. אין בעיה שהן משחקות באירופה וחלילה – הטענה ממש לא לקבוצות", אמר קונסטנטין לספורט1.  "אם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב יכולות להתאמן, למה אנחנו לא יכולים להתאמן? אם מאשרים להחריג שתי קבוצות, אני חושב שאפשר להחריג גם אותנו".

ואם זה לא יקרה?

"כל מה שביקשו מהקבוצות – קרה. אף אחד לא הפר את ההנחיות ולא עשה דברים שהוא לא צריך לעשות. חד משמעית, הם הורסים לנו את הליגה. זה שיקיימו את הליגה בשלושה עד חמישה חודשים וידחפו לנו שלושה או ארבעה משחקים בשבוע או בעשרה ימים – זה להרוס את הכדורגל בסופו של יום. האיכות תרד בכמה דרגות. בסופו של דבר, אנחנו בני אדם. גולת הכותרת היא שהספורט לטעמנו הוא חיוני. לתת לאנשים לראות כדורגל בסגר, ליצור תעסוקה וליצור חיבור לילדים שרוצים לראות כדורגל. הליגות האירופאיות משודרות ואנחנו מפסידים את הקהל שלנו".

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

בית"ר מסוגלת להמריא כעת למחנה בחו"ל?

"אם יחליטו על מחנה בחו"ל, במדינה ירוקה, ניסע לשם. נעשה מה שהבעלים יחליט, כקבוצה אחת".

הפרנסה שלכם נפגעה, יכול להיות שגם כושר המשחק ייפגע עכשיו

"אני חלילה לא יכול לבוא לעניין הפרנסה בטענות. כולם נפגעו, גם אנחנו. מבחינת הכושר הגופני, זאת פעם שלישית שנצטרך לעשות תחילת עונה מחודשת. כל פעם להכין את עצמך, לרוץ עד 500 מטר ולחזור – אלה לא תנאים לשחקן כדורגל מקצועני. אנחנו צריכים את התנאים הבסיסיים – דשא ומאמנים וגם שחקנים שתוכל לעבוד מולם. לרוץ זה בסדר, אבל כשהליגה חוזרת הרמה תרד כי ייקח לנו זמן להיכנס לכושר משחק".

אז החלטתם להקים קול צעקה?

"בשורה התחתונה, אנחנו רוצים שיחזירו לנו את הכדורגל. אנחנו כל כך רוצים את זה, אז שרק יחזור. לטעמי, מאות אלפי אנשים צמאים לדבר הזה. אנחנו רוצים לשמח אנשים, לגרום להם תעסוקה, שיהיה להם מה לראות. אני מקווה שישמעו את הצעקה שלנו".

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי