Sport1 Banner

לקראת הבדיקה: חשש בהפועל באר שבע מ"אפקט מכבי תל אביב"

אחד השחקנים סבל מחום, אבל לצד החשש במועדון מאמינים: "גם אם אחד השחקנים נדבק, נסתדר. הבריאות מעל הכל". כפי שפורסם לראשונה בספורט1, גאנם יקבל היום אישור לעזוב להפועל חיפה, ספורי נשאר כרגע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מתח בהפועל באר שבע לקראת תוצאות בדיקת הקורונה שתיערך מחר (שלישי). מאמן השוערים גילי בן נחום לא חש אתמול בטוב, מה שהוביל לדחיית אימון הקבוצה. העובדה שהתוצאה יצאה חיובית יצרה חשש מסוים בקרב השחקנים. כידוע, המשחק מול סלביה פראג בליגה האירופית ייערך ב-22 בחודש, אבל אם אחד השחקנים נדבק הוא לא יוכל ליטול כנראה חלק במשחק משום שהוא לא יתאמן בשבועיים הקרובים. בשלב זה, אסי רחמים צפוי לבטל את האימון היום כדי שלא לקחת סיכון מיותר.

בבאר שבע טוענים כי מאמן השוערים אמנם נכח במשחק האחרון מול פלזן, אך באותו שלב הוא חש בטוב ולא היו סימנים מוקדמים לכך, מה גם שהקבוצה עברה בדיקת קורונה לפני המשחק. "נקווה שכל התוצאות ייצאו שליליות, אבל גם אם קרה ואחד השחקנים נדבק, נסתדר. הקבוצה לא תלויה בשחקן כזה או אחר. הבריאות היא מעל הכל", אמרו בקבוצה.

אחד השחקנים נשאל האם יש חשש מ"אפקט מכבי תל אביב" וענה: "אני לא רופא, אבל נראה שרוב השחקנים בסדר. ברור שיש חשש שמספר שחקנים ידבקו, כי אז תהיה בעיה לקראת המשחק הבא. מלבד שחקן אחד אף אחד לא התלונן על חום אתמול, אבל לא בטוח שזה קורונה".

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קייס גאנם יעבור בקרוב להפועל חיפה, אחרי שאתמול התקיימה שיחה בעניין בין יוסי אבוקסיס לאסי רחמים, ואילו רמזי ספורי צפוי להישאר בקבוצה. כזכור, במועדון החליטו כי ספורי יקבל הצעה נוספת במטרה להגיע לפשרה ולהשאיר אותו בקבוצה. 

רמזי ספורי
רמזי ספורי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי