כחלק מעסקת שועה: זהבי עשוי לעבור לבני יהודה

ירדן שועה | אודי ציטיאט

פערים גדולים בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בהעברתו של החלוץ: "לא מובן מאליו שיקבל כאן בית חם". גם שלומי אזולאי עשוי להצטרף לשכונה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים וירדן שועה עדיין לא מצליחים להגיע להבנות שיסללו את דרכו לבירה. כפי שפורסם כאן, ההצעה שהגישה בית"ר עומדת על שכר בגובה 120 אלף דולר לעונה, אולם החלוץ ואביו מסרבים כרגע לחתום בסכומים האלה. בבית"ר טוענים כי מדובר בהצעה טובה עבור השחקן, שלא משחק כרגע במכבי חיפה. "אם רוצים להעביר אותו לבני יהודה, שיחזור לשם. אין הרבה מועדונים שבהם הוא יוכל להתקדם כמו בבית"ר. זה לא מובן מאליו שיקבל כאן בית חם", אמרו בבירה.

תזכורת: במהלך השיחה בין בעלי הקבוצות יעקב שחר, משה חוגג וברק אברמוב, לא הושגה פשרה ובבית"ר טענו כי העסקה רחוקה מלהתממש. על פי מקורבים לעסקה, חוגג דרש במהלך השיחה 80 אחוז מכרטיסו של שועה, כשבני יהודה תוותר על מחצית האחוזים שהיא מחזיקה בכרטיס (היא מחזיקה ב-40 אחוז בסך הכל) בנוסף ל-60 אחוז של ירוקים. בעלי בית"ר ירושלים שהציע אז 700 אלף יורו על רוב הכרטיס לא מוכן להתפשר, בעוד שהצעת פשרה אחרת מדברת על תשלום של 800 אלף יורו תמורת 60 אחוז מהכרטיס.

אפשרות נוספת שעלתה במהלך השיחות: הקבוצה מהבירה תשחרר ללא תמורה את שלומי אזולאי ואור זהבי לבני יהודה וכך תיסלל דרכו של שועה לטדי, משום במקרה כזה הקבוצה של אלישע לוי עשויה לוותר על אחוזים בכרטיסו של החלוץ.

אור זהבי
אור זהבי | דני מרון

הזהובים מחפשים בלם וחלוץ, אבל טרם הצליחו להגיע להבנות משום שלא קיבלו אור ירוק מנציגי השחקנים שהם מוכנים לעבור. אזולאי ממתין להצעה מחו"ל ואם לא תגיע ביממה הקרובה ייפגש עם בני יהודה. לגבי זהבי, הבלם מעדיף להישאר בבית"ר, אבל במצב הקיים לא נראה שתהיה מניעה להעבירו משום שהצוות המקצועי בבירה מעדיף את הבלמים האחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי