בית"ר הודיעה: ממן, אזולאי, איינבינדר, ורדסקה וזהבי ישוחררו

אלי אוחנה, משה חוגג, מוני ברוש אלי אוחנה, משה חוגג, מוני ברוש | דני מרון
דן איינבינדר דן איינבינדר | אריאל שלום
חנן ממן. יחזור להפועל חיפה? חנן ממן. יחזור להפועל חיפה? | דני מרון
שלומי אזולאי שלומי אזולאי | אריאל שלום
אור זהבי אור זהבי | אריאל שלום
דיוגו ורדסקה דיוגו ורדסקה | אריאל שלום
חנן ממן, שלומי אזולאי , דיוגו ורדסקה, דן איינבינדר, שלומי אזולאי חנן ממן, שלומי אזולאי , דיוגו ורדסקה, דן איינבינדר, שלומי אזולאי | צלמי ספורט1

בבירה אישרו כי שממן הגיע להסכם עזיבה, בעוד השאר נמצאים בדרך החוצה.. מהמועדון נמסר: "ההחלטה בעקבות הרצון לעמוד במסגרת התקציבית". בקבוצה טוענים: קונטה השתולל בעקבות "פרשת הביטוח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שחלון ההעברות בישראל ייסגר וייפתח שוב רק לקראת חזרת הליגות, בית"ר ירושלים הודיעה על שינויים משמעותיים מאוד: חנן ממן, שלומי אזולאי והבלם דיוגו ורדסקה יעזבו את המועדון ואילו אור זהבי ודן איינבינדר התבשרו רשמית על כך שהם רשאים לעזוב ומתבקשים למצוא קבוצה.

במועדון אישרו הבוקר כי הם שוקלים להיפרד ממספר שחקנים סמוך לסיום חלון ההעברות ובספורט1 פרסמנו על כך שמשה חוגג ואלי אוחנה יקיימו הבוקר דיון בנוגע לאפשרות לשחרר מספר שחקנים, ביניהם דיוגו ורדסקה, דן איינבינדר, אור זהבי ושלומי אזולאי. נציגי השחקנים כבר קיבלו הודעות כי יינתן להם אור ירוק לחפש קבוצה, אך מכיוון שהקבוצה מחויבת חוזית לאותם שחקנים, המשמעות של ההודעה עשויה להיות דומה לזאת שניתנה לשחקני הפועל תל אביב – שחרור מיידי לכל קבוצה בארץ או בחו"ל, ללא תנאים נוספים.

"בעקבות הרצון לעמוד במסגרת התקציבית אשר תאפשר את קבלת רשת הביטחון ממשרד האוצר, ביצעה היום הנהלת המועדון מספר מהלכים אשר יעזרו לנו לעמוד במטרה זו", נמסר מבית"ר ירושלים.

דיוגו ורדסקה
דיוגו ורדסקה | אריאל שלום

"תחילה הגיעו בית"ר ירושלים והשחקן חנן ממן לסיכום משותף על שחרורו מהקבוצה בתמורה לפיצוי של מספר משכורות. אנו מודים לחנן על התקופה בה היה במועדון ועל המשא ומתן המכובד, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך. כמו כן, לפי בקשתו, החליט המועדון לשחרר לאלתר את שלומי אזולאי, אשר הוא ונציגיו קיבלו הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת ולחתום בה. אזולאי הבהיר לא פעם את רצונו לחפש אתגר חדש בקריירה, ובקשתו נענתה בעיקר לאור ההערכה הרבה אליו הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית.

עוד נמסר: "הנהלת המועדון שוחחה גם עם נציגיו של הבלם הפורטוגלי, דיוגו ורדסקה, על מנת לסיים את ההתקשרות בין הצדדים. בתקופה האחרונה חווה השחקן קשיים רבים עקב הניתוק הגדול מהמשפחה שלו ומהקרובים אליו, והביע את רצונו לחזור לאירופה. הנהלת המועדון הבהירה גם לשחקני הקבוצה, אור זהבי ודן איינבינדר כי עליהם למצוא קבוצה שתקלוט אותם עד לסיום חלון ההעברות הבא, בסופו בכל מקרה ישוחררו מהקבוצה. במקביל פועלת הקבוצה על מנת לרשום את השחקנים החדשים של הקבוצה, סנטיאגו אוקאמפוס ומאתיוזיניו, כדי שיעמדו לרשות המאמנים ויהיו חלק מהסגל לעונה הנוכחית".

אור זהבי
אור זהבי | בית"ר ירושלים

בשלב זה, קונטה לא מצא קבוצה ואם זה לא יקרה עד הערב, בית"ר תודיע לו כי עליו לחזור לישראל. השחקן עצמו העביר מסר כי הוא לא רוצה לחזור לקבוצה, אולם בית"ר משלמת לו שכר מקוצץ בגובה של כ-225 אלף יורו לעונה ולא מתכוונת לאפשר לו לשהות בצרפת בזמן שהוא מחפש קבוצה. דן איינבינדר טרם הביא הצעה למועדון והיה רוצה להישאר, אולם בהקשר שלו אמרו במועדון: "עדיף לו ללכת, זה לא שתהיה כאן החלטה להחזיר אותו והוא יהפוך לשחקן הרכב פתאום. דן נתן המון למועדון, אבל הרומן הזה נגמר".

אגב קונטה, בבית"ר ירושלים זועמים על השחקן. לדברי גורמים במועדון, השחקן השתולל לפני שהמריא לצרפת ואף השתמש במילים בוטות כלפי עובדים במועדון. כזכור, בחודש מאי נחשפה בספורט1 פרשת הביטוח, במסגרתה קונטה התבקש לשלם 200 אלף שקל, לאחר שהתברר כי כספי ביטוח הגיעו בטעות לחשבונו, במקום לחשבון של המועדון. "כשהוא שמע שמורידים לו אך הכסף הוא איים, קילל ונהג באלימות כלפי עובדים כאן", אמרו בבית"ר. אגב, לא כולם במועדון מברכים על חזרתו של המגן וחלקם טוענים כי המועדון להשאיר אותו מחוץ לסגל.

כפי שפרסמנו, אור זהבי ושלומי אזולאי עשויים לעבור לבני יהודה. האחרון ינסה למצוא קבוצה ביממה הקרובה במדינות שעדיין החלון בהן להעברות פתוח, אבל אם זה לא יקרה, נציגיו ישוחחו עם ברק אברמוב בניסיון לסגור את עסקת העברתו לזהובים. גם זהבי הוזכר כאופציה לעבור לשכונה. אגב, אלישע לוי היה רוצה לראות גם את דן איינבינדר בקבוצה שלו, אולם פניה אליו תיעשה אם ישוחרר בהמשך ובית"ר תפצה אותו.

סנטיאגו אוקמפוס | בית"ר ירושלים, רשמי

מעבר לכך, חלון ההעברות הנוכחי נסגר היום (יחודש עם חזרת הליגה ל-11 יום) ובבית"ר מקווים כי אם לא היום, אז עד לתום החלון השני הם יצליחו להגיע למתווה בו ישוחררו עוד מספר שחקנים נוספים על מנת לא לפגוע ברשת הביטחון אותה היא אמורה לקבל. יחד עם זאת, המועדון יצטרך לשלם את מרבית החוזים של חלק מהשחקנים, במיוחד בעידן הנוכחי בו כמעט ואין הצעות עבור שחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי