אזולאי צפוי להיפגש עם בני יהודה אם לא יחתום בחו"ל ביממה הקרובה

חלוץ בית"ר מנסה לממש אופציות לפני סגירת החלון, אחרת חוגג ואברמוב ינסו לסגור עסקה להעברתו לזהובים. אופציית ג'אן נבדקה לפני שהחליט להמריא לפורטוגל. במנהלת ביקשו לעכב פעם נוספת ההודעה על חזרה לאימונים

(גודל טקסט)

אם שלומי אזולאי, חלוץ בית"ר ירושלים, לא ימצא קבוצה בחו"ל עד מחר, הוא צפוי לקבל אור ירוק לעבור לבני יהודה. סוכנו אדם קידן עדיין בודק עבור החלוץ מספר אפשרויות, אך חלון ההעברות קרוב לסיומו ואם לא ימצא קבוצה עד אז, ינהל מגעים עם הכתומים.

אלישע לוי כבר נתן אור ירוק להחתימו, אם כי ברק אברמוב ומשה חוגג טרם סגרו את פרטי המעבר. יחד עם זאת, תנאיו לא אמורים להוות מכשול. במקביל, בית"ר בדקה גם את אופציית דור ג'אן לפני שהחליט להמריא לפורטוגל.

במקביל, נמשך הלחץ על המגן אנטואן קונטה לעזוב את הבירה. הצרפתי טרם סגר בקבוצה אחרת ובוחן אפשרויות בטורקיה וצרפת, אך אם לא יחתום ויישאר בקבוצה במועדון ישקלו להעביר אותו ליציע, או שיקוו שיחתום באחת הליגות בהן חלון ההעברות עדיין פתוח בניגוד לרוב הליגות הבכירות.

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

בבית"ר עשויים לדחות פעם נוספת את ההודעה על חזרה לאימונים, לאחר שבמנהלת הבהירו להם שיעשו מאמץ לסגור חזרה לאימונים עד סוף השבוע. כזכור, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, אסר על החזרה לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי