בהפועל תל אביב מפנטזים על חנן ממן, אך הסיכוי לצרפו קלוש

אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים, שמו של הקשר עלה בשיחות פנימיות במועדון, אולם שכרו הגבוה מהווה מכשול. מי שכן עשוי להצטרף רגע לפני סגירת החלון הוא דן עזריה שהרשים את הצוות המקצועי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחרורו הרשמי של חנן ממן מבית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב החלו לפנטז ושמו עלה בשיחות פנימיות במועדון. הקשר, ששיחק בקבוצה בעונת 2012/13, מוערך מאוד על ידי אנשי הצוות המקצועי של האדומים, אך במתחם חודורוב מיהרו לצנן וציינו כי הסיכוי לצרפו קלוש וזאת בשל שכרו הגבוה, כ-160 אלף דולר לעונה. שם נוסף שעלה הוא של שלומי אזולאי החלוץ, ששוחרר גם הוא מהבירה, אך גם במקרה שלו עלותו גבוהה עבור המועדון והנושא ירד מהפרק עוד לפני שעלה.

כידוע, הפועל תל אביב פתחה רע מאוד את העונה עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה – דבר שלא קרה לה כבר 60 שנה. למרות זאת, מלבד צירופו של הבלם אדי גוטליב שחזר למועדון וטרם עברה בבקרה התקציבית, האדומים לא חיזקו את הסגל. הקבוצה של ניר קלינגר נכנסת ליום האחרון של חלון ההעברות (הנוכחי) ומי שכן עשוי להצטרף הוא דן עזריה.

הקשר ששיחק אשתקד בהפועל כפר סבא, מתאמן ונבחן במתחם חודרוב כבר חודש ימים והרשים את הצוות המקצועי לפני הסגר. עלותו נמוכה ועומדת בתקציב המועדון כך שהמעבר עשוי להתרחש. בשלב זה אף אחד מבין שחקני הסגל הרחב לא ביקש לצאת בהשאלה כדי לצבור ניסיון ודקות משחק. נזכיר כי הקבוצות יוכלו לבצע שינויים נוספים בסגל לפני חזרת הליגה. כבר לפני שבועיים פרסמנו כי האדומים הבהירו שלא יגיע רכש בכיר.

לאור השבתת האימונים, השחקנים מתאמנים בבתיהם באמצעות תוכנית מיוחדת שקיבלו ולעתים אף עורכים אימונים יחד באמצעות הזום. שלושה שחקנים מהסגל – דני גרופר, רז שלמה ושי אליאס, נמצאים בהכנותיה של הנבחרת הצעירה למוקדמות אליפות אירופה.

בנג׳מין קוקו, דן עזריה
בנג'מין קוקו, דן עזריה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי