נמני תוקף: "אנחנו לא ברפובליקת בננות". ורדסקה: "לא הסכמתי ללכת"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | מאור אלקסלסי

סערה בעקבות הודעת בית"ר ירושלים: הבלם טוען כי סירב לעזוב בשלב זה. סוכנם של איינבינדר וזהבי, שעל שחרורם כמו גם של אזולאי פורסם לראשונה בספורט1, הגיב לראשונה בשיחה עם ספורט1. ממן נפרד: "לא רציתי לעזוב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההודעה של בית"ר ירושלים על שחרורם של חמישה משחקני הסגל – חנן ממן, שלומי אזולאי, דיוגו ורדסקה, אור זהבי ודן איינביינדר, מגיעה התגובה.

הבלם דיוגו ורדסקה סיפר לחבריו הבוקר כי "בית"ר ירושלים פנתה אליי וביקשה לשחרר אותי. אף אחד לא אמר שהסכמתי, אף אחד לא הציע לי פיצוי ואף אחד לא הסכים לעבור". הבלם מחזיק בהצעה מאירופה, אבל נכון לשעה זו לא סגר את ענייניו מול בית"ר ירושלים.

תגובה חריפה יותר מגיעה מכיוונם של דן איינבינדר ואור זהבי. כזכור, על שחרורם של השניים פורסם לראשונה בספורט1. סוכנם של איינבינדר וזהבי, אבי נמני, הגיב על הודעת בית"ר ואמר לספורט1: "יש לשחקנים חוזה בבית"ר, אנחנו לא ברפובליקת בננות". נמני טוען כי השניים לא שוחררו רשמית מהקבוצה. לגבי אזולאי, כפי שפרסמנו לראשונה, הוא אמור להיפגש עם בני יהודה במטרה לחתום. 

אור זהבי
אור זהבי | אריאל שלום

בעקבות תגובתו של נמני בספורט1, שעוררה סערה במועדון, סוכן השחקנים הוציא תגובה מסודרת לתקשורת בה אמר: "התגובה שלי לגביי הידיעה על בית"ר היא שאנחנו לא ברפובליקת בננות, אי אפשר לבטל חוזים חד צדדית אחרת כל החוזים שהשחקנים עושים לא ברי תוקף, וכאשר קבוצה כזאת או אחרת פועלות בצורה שכזאת, הרי שגם השחקנים שנמצאים תחת הסכם ירגישו חופשי להתיר את ההסכם מול הקבוצות ולצאת לחו"ל באופן חופשי. אני חושב שזאת טעות גדולה של בית"ר שלא תעמוד בשום מבחן משפטי ונגרם נזק תדמיתי גדול ומיותר למועדון".

שחקן נוסף שמועמד לבני יהודה הוא אור זהבי. אלישע לוי ינסה לצרפו. לגבי חנן ממן, בהפועל תל אביב ובהפועל חיפה חולמים לצרפו, אך בשלב זה אין להם מספיק כסף כדי לסגור איתו חוזה חדש. יחד עם זאת, ייתכן שהפיצוי שיקבל יסייע בהחתמתו.

ממן עצמו נפרד באמצעות פוסט באינסטגרם: "בתקופות משוגעות קורים דברים מוזרים. תשעה חודשים אחרי שהגעת לבית"ר, אני עוזב. האמת היא שלא רציתי לעזוב, הגעתי לירושלים בשמחה גדולה ובלב שלם. כמו בכל מקום, אני תמיד מגיע עם חיוך ועוזב עם חיבוק. הגענו לסיכום ברוח טובה ואני אצא לדרך חדשה.

"חשוב לי מאוד לומר: חובה להחזיר את הכדורגל בתקופה הזו, לתת לשחקנים לפחות להתאמן אם לא לשחק, לשמור על כושר ולמצוא את המתווה הנכון. עושים את זה בכל אירופה, יש מקומות ששומרים על הכללים ומאפשרים לספורט להתקיים כי מבינים את המשמעות שלו לא רק לספורטאים אלא לאוכלוסיה כולה: עובדים, תקשורת, אוהדים. לשלוח אלפי אנשים הביתה ללא פרנסה זה לא הפתרון הנכון. חובה להחזיר את הספורט".

View this post on Instagram

בתקופות משוגעות קורים דברים מוזרים. רק 9 חודשים אחרי שהגעתי מחדש לבית"ר אני עוזב. האמת היא שלא רציתי לעזוב, הגעתי לירושלים בשמחה גדולה ובלב שלם. כמו בכל מקום, אני תמיד מגיע עם חיוך ועוזב עם חיבוק. הגענו לסיכום ברוח טובה ואני אצא לדרך חדשה. חשוב לי מאוד לומר: חובה להחזיר את הכדורגל בתקופה הזו, לתת לשחקנים לפחות להתאמן אם לא לשחק, לשמור על כושר ולמצוא את המתווה הנכון. עושים את זה בכל אירופה, יש מקומות ששומרים על הכללים ומאפשרים לספורט להתקיים כי מבינים את המשמעות שלו לא רק לספורטאים אלא לאוכלוסיה כולה- עובדים, תקשורת, אוהדים. לשלוח אלפי אנשים הביתה ללא פרנסה זה לא הפתרון הנכון. חובה להחזיר את הספורט. 💛

A post shared by Hanan Maman (@hananmaman) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי