מכבי חיפה תציע לשרי חוזה חדש: "רוצים שיישאר כמה שיותר"

בכרמל מתכוונים להאיץ את השארתו של ההולנדי, שנחשב לאחד הנכסים החשובים בקבוצה. במקביל, מקווים להשלים את צירוף טוואטחה ומאמינים כי שועה יעזוב. במועדון התייחסו למחאה: "רוצים לרומם את מצב רוחם של האוהדים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שמחו באצטדיון סמי עופר והשתתפו בפגישה שנערכה ב"זום", במכבי חיפה ממשיכים להירתם למאבק להחזרת הכדורגל הישראלי. "כל מי שקשור למועדון הזה רוצה לשוב לאימונים ולמשחקים על מנת לרומם את מצב רוחם של האוהדים שנמצאים בבתים בעיצומה של התקופה המורכבת הזו", הבהירו בכרמל.

במכבי חיפה מקווים כי פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד בריאות, יסכים להחזיר בקרוב את הקבוצות לאימונים ובכך הסאגה תגיע במהרה לסיומה. יעקב שחר, נשיא המועדון, הבהיר במהלך שיחות בין הצדדים כי בכוונתו לעמוד בכל דרישה של משרד הבריאות ומי שיפר הנחיות ייענש בהתאם.

עד שזה יקרה, שחקני מכבי חיפה ימשיכו באימונים באמצעות הזום וזאת על פי תכניות שהועברה להם על ידי הצוות המקצועי. במקביל, במועדון מרוצים מהעובדה שחמישה שחקנים ירוקים זומנו לנבחרות השונות ובעקבות כך הם יוכלו לשמור על שגרת אימונים מלאה במהלך השבוע הקרוב בו יתקיימו שלושה משחקים.

שחקני מכבי חיפה במחאה | ראובן כהן, אתר מכבי חיפה

באשר לסגל, שתי סוגיות מרכזיות עדיין פתוחות: צירופו של טאלב טוואטחה ושחרורו של ירדן שועה. בחיפה מאמינים כי במהלך החלון הקרוב, שייפתח לפני חזרת הליגה, הקבוצה תצליח להחתים את מגן לודוגורץ ולסיים את ההתקשרות עם החלוץ שכזכור ביקש לעזוב ומעורר עניין אצל בית"ר ירושלים ובני יהודה.

במקביל, בכרמל ינסו לשמור על צ'רון שרי, אולי הנכס החשוב בקבוצה, שיקבל הצעה לחתום על חוזה חדש. לספורט1 נודע כי כבר במהלך הקיץ נערכה פגישה ראשונה בין נציגיו של השחקן לבין ראשי מכבי חיפה. הצדדים היו אמורים להתקדם ולהאריך את ההתקשרות, אך נגיף הקורונה התפרץ והמהלך נדחה. כעת, הירוקים מתכוונים לסיים את הסאגה מול ההולנדי: "אנחנו רוצים שיישאר כמה שיותר זמן", אמרו בקבוצה.

ברק בכר , צ'רון שרי | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי