הבלאגן ממשיך: גם ז'וסואה נמצא חיובי לנגיף הקורונה

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

לאחר ששישה שחקנים מהפועל באר שבע נדבקו ושחקנים נוספים התלוננו על תסמינים, גם הכוכב הפורטוגלי התגלה כנשא של הווירוס. מליקסון וברדה יובילו את ההכנות לסלביה פראג, אבוקסיס יתדרך אותם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה שלשום (שלישי) על הידבקות של מספר שחקנים ואנשי צוות בקורונה, והיום התבשרה שגם ז'וסואה נמצא חיובי לנגיף. הדבר יוביל כנראה להיעדרות של חלק מהשחקנים מהמשחק הראשון של שלב הבתים של הליגה האירופית מול סלביה פראג, זאת בשל העובדה שיחזרו בסמוך למשחק ולא ברור האם יהיו מספיק טוב לפתוח בהרכב. תוצאות בדיקה נוספת של שחקן זר אמורות להגיע עוד הערב.

‏כחלק מהמתווה עליו החליט בתחילת השבוע הצוות הרפואי והניהולי במועדון, התקיימו היום בדיקות קורונה למספר שחקנים ובדיקות נוספות יתקיימו מחר תוך הפרדה מוחלטת בין הנבדקים. בבדיקות שהתקיימו היום נמצא הפורטוגלי כחיובי לנגיף הקורונה. עד כה המאמן יוסי אבוקסיס, מאמן השוערים גילי בן נחום, והשחקנים איתן רצון, נועם גמון, אוהד לויטה, איליי מדמון, מריאנו בריירו ודוד קלטינס נמצאו חיוביים לקורונה.

אתמול נטען כי שני שחקנים מתלוננים על תסמינים ולכן במועדון לקחו את סוף השבוע בשביל לקבל אינדיקציה טובה יותר לגבי בריאות השחקנים והצוות. "יוסי אבוקסיס יחסר לנו מאוד", אמרו אתמול בבאר שבע, שם הנחו את אליניב ברדה ומאור מליקסון (במקרה שיימצאו שליליים בבדיקה הנוספת שתיערך להם, כמובן) להעביר את האימונים עד חזרתו. יחד עם זאת, השניים יקיימו שיחות תכופות עם המאמן לגבי תכנית האימונים. בבאר שבע אמרו אתמול, עוד לפני שז'וסואה התגלה כחיובי לנגיף: "למזלנו, כל השחקנים מרגישים בסדר. חלקם פיתח תסמינים, אבל אף אחד לא נמצא במצב שמצריך התערבות".

כפי שפורסם כאן, באר שבע החליטה לא לבצע רכש בחלון ההעברות ולשחרר רק את קייס גאנם להפועל חיפה. יחד עם זאת, תישקל אפשרות לשחרר שחקן נוסף בהמשך.

עוד באותו נושא: ז'וסואה, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי