בחדרה חוששים: "אם הכדורגל לא יחזור, הזרים עלולים לעזוב"

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

בצל הסגר והשבתת הפעילות, במועדון מנסים לשמור על קשר עם הזרים ועושים מאמצים להבאת המשפחות שלהם לארץ. עומר לקאו ייצא מבידוד ויוכל לחזור לאימונים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כמו כל שאר הקבוצות בליגה, גם הפועל חדרה מחכה לאישור משרד הבריאות על מנת לחזור לאימונים. כידוע, הקבוצה של שרון מימר הייתה בין הראשונות ששחקניה הוצאו לחל"ת, זאת לאחר שהייתה לא פעילה במשך כחודש ימים בשל משבר הקורונה. בחדרה מבינים כי לחידוש הפעילות ישנה חשיבות קריטית, אך במקביל גם חוששים כי החזרה תהיה קשה לשחקנים יותר מאשר לקבוצות אחרות.

בינתיים, במועדון מנסים לשמור על קשר עם השחקנים הזרים שמנסים להתאקלם בצל הסגר הכללי במדינה. בימים האחרונים, ראשי חדרה עושים מאמצים גדולים להנחית את המשפחות של הזרים בארץ ואף מזהירים: "אם הכדורגל לא יחזור בשבוע הקרוב, הזרים עלולים לבקש לעזוב. זה לא פשוט להיות לבד במדינה זרה בסיטואציה הזאת, בטח כשגם אין שגרה".

בכל מקרה, בקבוצה הביעו שביעות רצון מכך שלפחות המגן נועם כהן ממשיך להתאמן בנבחרת הצעירה ועלה כמחליף במהלך הניצחון 1:2 על מונטנגרו ביום חמישי האחרון. הקשר עומר לקאו, שנמצא חיובי לקורונה לפני שהנבחרת הצעירה טסה למשחק, ייצא מבידוד ויחזור לאימוני הפועל חדרה כשהאישור לכך יתקבל.

עומר לקאו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי