אלדד שביט התפטר מסכנין, אלישע לוי ומרקו בלבול מועמדים להחליפו

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

בעקבות מחלוקות מול ההנהלה בנושא הרכש וקיום מחנה אימונים בחו"ל, המאמן של הקבוצה מהמגזר החליט לעזוב מיידית: "היו ויכוחים אבל אף אחד לא ציפה שאלדד יקום ויילך"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

זעזוע גדול בסכנין: דווקא כאשר חזרה היום (רביעי) לאימונים, נודע לקבוצה מהמגזר שתיאלץ בשלב זה להתמודד ללא המאמן אלדד שביט, שהודיע על התפטרותו מהקבוצה. הסיבה לכך הייתה מחלוקות מקצועיות קשות בין המאמן לראשי המועדון על רקע ההכנה של הקבוצה לקראת חידוש הליגה ואי הסכמות לגבי רצון של המאמן לבצע מספר שינויים בסגל.

גורמים במועדון ציינו כי כבר בשבועות האחרונים החלו ויכוחים בין הצדדים כאשר המאמן דרש לצרף באופן מיידי שני זרים חדשים, בעוד בהנהלה העדיפו להמתין בנושא החיזוק. בין השאר גם לפני האימון הערב נערכה שיחה קשה בין אבו יונס לשביט לגבי הזר החדש, אלן אנג'י, והדבר גרר כעס גדול אצל המאמן שהחליט לעזוב מיידית את הקבוצה. "היו ויכוחים אבל אף אחד לא ציפה שאלדד יקום ויילך", אמרו במועדון.

מחלוקת נוספת הייתה סביב מחנה האימונים. לאור השבתת האימונים בישראל בשל הסגר, המאמן דחף להתאמן מחוץ לישראל לפני עצירת הליגה וראשי המועדון לא התלהבו מהמהלך. מאמן הכושר, חואן קרלוס, ימשיך בינתיים להעביר את האימונים ומספר שמות של מאמנים כבר עלו כמחליפים וביניהם מרקו בלבול ואלישע לוי שאימנו בעבר את סכנין בהצלחה מרובה.

אלישע לוי, מרקו בלבול
אלישע לוי ומרקו בלבול. אחד האקסים יחזור? | אריאל שלום

כזכור, ההכנה בטרום העונה של סכנין דווקא בישרה טובות לאחר שהעפילה לגמר גביע הטוטו, אך בליגה היה מדובר בסיפור אחר לחלוטין. המאמן היוצא ועוד מספר שחקנים נדבקו בנגיף הקורונה והקבוצה מהמגזר נאלצה להגיע בסגל חסר מול מכבי נתניה וספגה הפסד משפיל במיוחד של 7:0.

שביט הוא המאמן השני בליגת העל שעוזב את קבוצתו, לאחר רוני לוי שפוטר מבית"ר ירושלים לאור ההפסד לטאוטה האלבנית במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית והוחלף על ידי סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי