כפי שפורסם לראשונה: שלומי אזולאי התיר את חוזהו בבית"ר ירושלים

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אחרי שבשעות האחרונות חלה התקדמות משמעותית בשיחות בין הצדדים, החלוץ עזב סופית. בני יהודה וקבוצה מחו"ל בעקבותיו. מתאוסיניו ואוקמפוס התאמנו לראשונה בבית וגן, ברדה החמיא: "עובדים קשה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ושלומי אזולאי הודיעו על הפרדת כוחות. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, כבר לפני מספר שבועות החליטו הצדדים על פרידה ובשעות האחרונות נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות להתרת החוזה, וכעת הוא שוחרר רשמית.

המועדון הודיע: "אזולאי, אשר הגיע בעונה שעברה, מסיים את דרכו במועדון לאחר ששני הצדדים הגיעו להסכמה על כך. אנו מודים לשלומי על התרומה שלו ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך. אזולאי רשאי לעבור לכל קבוצה אשר תחפוץ בשירותיו".

כזכור, אזולאי הודיע לבית"ר ירושלים כי מבחינתו מיצה את עצמו בקבוצה ושמבחינתו הוא לעבור ליעד חדש, בחו"ל או בישראל, ואילו במועדון הבהירו לו כי לא יעמדו בדרכו כתוצאה מעזיבת המאמן רוני לוי.

שלומי אזולאי
אזולאי. בקרוב ייפרד רשמית מהבירה | דני מרון

כאמור, בשעות הקרובות נרשמה התקדמות במו"מ להתרת חוזהו, וכעת הוא יקבל פיצוי של מספר משכורות מבית"ר ירושלים ועזב מיידית. החלוץ בוחן כעת מספר אפשרויות, כשבני יהודה נמצאת על הפרק וכן קבוצה נוספת מחו"ל.

כידוע, היום שבה הקבוצה לאימונים לאחר זמן רב וציפייה ארוכה לרגע הזה. משה חוגג, כזכור, חיפש אלטרנטיבות ועשה הכל כדי לחדש את האימונים מוקדם יותר. בכל מקרה היום (רביעי) בית"ר ירושלים חזרה לאימונים מלאים לאחר האישור שהתקבל, תחת ההחמרות החדשות של מנהלת הליגה ומשרד הבריאות. נזכיר כי הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיימה עד כה משחק ליגה אחד בלבד.

השחקנים הגיעו לאימון כל אחד ברכבו הפרטי וקיבלו ממאיר הרוש, איש המשק, את הבגדים והתלבשו במכוניות. נאסרה הכניסה לחדר ההלבשה. מיכאל אוחנה השתתף אף הוא באימון והציג שיתוף פעולה יפה עם אלירן עטר. צמד שחקני הרכש החדשים הם סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו הגיעו בפעם הראשונה לבית וגן כדי להכיר את השחקנים. הפרגוואי כבר לקח חלק פעיל באימון בעוד הברזילאי עבר טיפולים והסתפק בריצה סביב המגרש.

הקפטן עידן ורד שסבל מפציעה השתתף בחלק האימון. שי קונסטנטין קיבל שוב את מספרה 7 שליוותה אותו לאורך הקריירה. איתמר ניצן ואוראל דגני נעדרו כמובן בשל שהותם עם הנבחרת לקראת המשחק הערב נגד סלובקיה. נתנאל דלויה נמצא עם הנבחרת הצעירה והשלושה ישובו לאימונים בשבוע הבא.

צפו באימון בית"ר ירושלים

שי ברדה אמר לשחקנים באסיפה: "חוזרים מהיום לאימונים בשיא הכוח. אנחנו דורשים קצב גבוה באימונים ונעבוד על זה. יהיה משחק אימון בשבוע הבא. אני רוצה לראות אתכם עובדים קשה ומחייכים, עם שיא המוטיבצייה. אני יודע שההפסקות האלה קשות. עכשיו חוזרים לעבודה".

בסיום אימון של כשעתיים היו"ר אלי אוחנה דרש מילוי קפדני של ההנחיות: "בית"ר היא הקבוצה שהובילה את המאבק לחזור לשחק, ועכשיו התור שלנו לשמש דוגמא. ראיתם מה קרה בקבוצות אחרות שנדבקו ובקלות זה יכול להגיע לכאן. כל אחד כאן מחויב לעמוד בנהלים המחמירים. אנחנו יודעים שזה לא נוח ולעתים קשה אבל חזרת הכדורגל חשובה יותר מהנוחות של כל אחד כאן. אני מתרה ומזהיר שמי שלא יעמוד בדרישות – יעמיד את כל הקבוצה בבעיה ואחנו לא מוכנים להגיע לשם. אנחנו סומכים עליכם". בנושא אחר, הבוקר כזכור פרסמנו כי במועדון החליטו לשחרר את אנטואן קונטה עוד לפני המשפט בעניינו.

התמונות מהאימון

סנטיאגו אוקמפוס, מתאוסיניו | בית"ר ירושלים
עידן ורד
עידן ורד | בית"ר ירושלים, רשמי
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי
אופיר קריאף
אופיר קריאף | בית"ר ירושלים, רשמי
שי ברדה
שי ברדה | בית"ר ירושלים, רשמי
סנטיאגו אוקמפוס
סנטיאגו אוקמפוס | בית"ר ירושלים, רשמי
מתאוסיניו, סנטיאגו אוקמפוס, סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי